Här är vi alla vänner.
Ok, tack. . Då får det bli en sån då. .
Ok, tack. . Då får det bli en sån då. .
Hej gänget!
Lite funderingar såhär mitt på dagen:
Får återigen genomtänkta annonser på Tuben (annonser som missar målet med en halvmil, men friskt vågat...), den här gången om viktminskning (igen).
Det är någon tjej som berättar om ett revolutionerande sätt att minska i vikt, att flera A-kändisar i Hollywood är frälsta (utan att nämna en enda kändis) och att jag, lyckliga människa, bara är ett enda test ifrån att finna lyckan! (dvs gå ner i vikt).
Därefter klipps det in en påstådd läkare som ska ligga bakom underverket, och han ser ärligt talat ut som en gammal kåkfarare.
Mina frågor:
1/ Hur i hela friden vet Tuben hur jag ser ut? Eller mina värden?
2/ Om kåkfararen utklädd till läkare är så framgångsrik, varför skriver han inte artiklar i Lancet istället för att vara med på Tuben?
3/ Tror Tuben på fullt allvar att jag är så pass korkad?
Frågor, frågor...
Jag har två problem med reklam och spam. Å ena sidan känner jag mig otroligt övervakad i stil med 1984 när saker man aldrig tänker på eller pratar om men råkar nämna en gång irl och plötsligt kommer så otroligt riktad reklam efter det! Men nej då, våra telefoner lyssnar inte säger de ju....
Och å andra sidan alla dessa mail om hur jag förstorar min penis (!) och alla kvinnor som vill ha sex med mig ikväll... Suck.
Hej gänget!
Hoppas allt är bra med er och att tonen i tråden fortfarande är super! (Orkar inte läsa flera tusen inlägg, förlåt).
Men i alla fall, allt bra med mig, bara livet som kom ivägen ett tag. Som det kan göra. Men nu är jag tillbaka, ont krut förgås inte så lätt.
Som sagt, hoppas allt är bra med er
Välkommen hem Disa35! Alltid saknad. Aldrig glömd.