Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Någon mer som ska träna idag?
Någon mer som ska träna idag?
God eftermiddag! Jaha, så närmar det sig påsk och jag har inte ens pyntat. Veckorna går in i varandra nu :s Håller på att klippa ut mönstret till kjolen och ikväll blir det kallrökt lax till middag, gott gott :)
Vill tipsa om en jättemysig tv-serie som jag äntligen återfunnit! Med anledning av bortgången av miss Pussy Galore, a.k.a. Honor Blackman, funderade jag på var jag (som inte var ung på den tiden 007 gick på bio) har sett henne annars, då hon är så bekant. Svaret är antagligen The Upper Hand, som på svenska kallades En karl i huset och sändes under första halvan av 90-talet. Om man googlar kan man hitta hela avsnitt gratis online, främst via sidan Daily motion, totalt sändes sju säsonger men jag vet inte om alla finns just där.
Serien handlar om en man och hans tonårsdotter som flyttar ut på landsbygden, där pappa arbetar som hushållerska åt en framgångsrik kvinna och hennes något yngre son. Hennes äldre mor (Blackman) bor granne med dem. Rekommenderas!
Whattup dudes and dudettes?
Whattup dudes and dudettes?
Gäsp.
Ett avsnitt till av The Big Bang Theory, sen ska jag nanna.