Här är vi alla vänner.
fultextad användarhandbok skrev 2023-07-13 18:09:26 följande:
Ja visst gör det och det är skönt att det kan vara så också ett tag. Visst gillar jag äventyr, ett sätt att leva i samklang med jorden under de premisser som råder kanske. Jag är inte heller ovan vid isar, men vi får se vad vintern kommer med och hur det i övrigt gestaltar sig. Fast nog finns viljan och idéerna om det! Vad gillar du för äventyr? Det är ju ett ganska brett begrepp egentligen.Jag gillar många olika sorters äventyr. När jag var barn ville jag bli äventyrare, men tycker nog egentligen bättre om äventyr i liten skala. Jag och min syster fantiserade om att hitta ett dinosaurieskelett som vi kunde sälja svindyrt till något museum för att finansiera våra äventyrsresor. Äventyr som faktiskt blev av var att gå från där jag bor nu till Öland. Vi kom inte hela vägen, men vi gav oss ut på resan och gick nästan 20 mil. Vi sov i tält och åt väldigt lite mat, så man kan säga att vi levde på luft och vatten. Ett annat äventyr var att hitta Fagertärn till cykel och utan karta. Dit tog vi oss fram och lyckades få se de röda näckrosorna ????