• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-23 10:43:07 följande:

Oj, vad mycket jag har att skriva på nu. Tre noveller och en bok.

Join the book club ;) Jag har två noveller jag skulle vilja göra klar och en bok som är ett seriöst långtidsprojekt.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-23 10:47:18 följande:
    Join the book club ;) Jag har två noveller jag skulle vilja göra klar och en bok som är ett seriöst långtidsprojekt.
    Jo, böckerna tenderar ju till att bli det. Mina böcker blir dock inte så långa.
  • Litenmenhård

BBL!

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-23 10:52:03 följande:
    Jo, böckerna tenderar ju till att bli det. Mina böcker blir dock inte så långa.
    Mina noveller är otroligt långa å andra sidan haha! :D
    Jag har inte glömt att du ska få läsa utdrag senare.
  • Aniiee
    Litenmenhård skrev 2020-10-23 10:43:07 följande:

Oj, vad mycket jag har att skriva på nu. Tre noveller och en bok.

Skulle det vara mycket? Hehe... Nä men det är skitbra. Tre-fyra grejer är nog lite lagom. Jag däremot är lite.... hysterisk?

Jag har ett dokument på min dator som heter "Everything I've ever written". Den innehåller brottstycken av, ja, allt jag någonsin skrivit. Eller inte ens nästan, egentligen. Förvisso innehåller den även fanfic.... Den börja me "Story 1: Harry Potter Fanfic", går via "Story 26, Faye and Issä", "Story 55: Kato and Sora", hela vägen till "Story 84: I skugglandet".
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee

Megakap i affären: Lindt ljusa chokladkakor 45% för 10 spänn. Jag köpte 10.

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-10-22 21:54:26 följande:
    Man ska vara lite kräsen :) Du kan ju ta den här perioden till att börja odla nya bekantskaper att följa upp lite längre fram.
    Jo men det är svårt att lära känna nya i coronatider, det är där det svåra är i att lära känna någon jag kan tänkas falla för.

Haft en bra dag?
  • Cinnamonbun
    JonasSa skrev 2020-10-23 17:34:20 följande:

Jo men det är svårt att lära känna nya i coronatider, det är där det svåra är i att lära känna någon jag kan tänkas falla för.

Haft en bra dag?

Jag tycker det är bra att du är kräsen. Man måste ju vilja vara bästis med den man har ett förhållande med. Och jäkligt attraherad. Du verkar vara en väldigt bra person tycker jag så jag tror absolut att hon kan lura bakom nästa hörn!
  • JonasSa
    Cinnamonbun skrev 2020-10-23 18:28:25 följande:
    Jag tycker det är bra att du är kräsen. Man måste ju vilja vara bästis med den man har ett förhållande med. Och jäkligt attraherad. Du verkar vara en väldigt bra person tycker jag så jag tror absolut att hon kan lura bakom nästa hörn!

Tack!Solig

Ja jag vill ha en bästis som partner, det räcker inte med att fungera ihop i sängen utan måste vara värderingar och tillräckligt lika syn på vad som är kul att göra ihop, inte allt heller.

Jag har ingen desperation men visst känns det vissa dagar att jag saknar HENNE!

Svar på tråden Här är vi alla vänner.