• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

F*n, nu går det spam i trådarna!

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-22 10:53:13 följande:

F*n, nu går det spam i trådarna!

Tröttsamt.... Andra varvet idag. Jag har anmält länken så klart.
  • JonasSa

Halloj på er!

Har inte varit in här på ett par dag. Har det varit bra med er, och är det bra fortfarande?

• Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-10-22 19:39:31 följande:

Halloj på er!

Har inte varit in här på ett par dag. Har det varit bra med er, och är det bra fortfarande?

Så gott som frisk men det har varit en tuff dag med junior. Jag satte iaf upp en "taklampa" i hans rum idag, det blev en klar förbättring. Elen i det här huset är kopplad som jag-vet-inte-vad.... Imorgon orkar man lite till :)

Vad har du själv haft för dig?
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-10-22 20:05:38 följande:
    Så gott som frisk men det har varit en tuff dag med junior. Jag satte iaf upp en "taklampa" i hans rum idag, det blev en klar förbättring. Elen i det här huset är kopplad som jag-vet-inte-vad.... Imorgon orkar man lite till :)

Vad har du själv haft för dig?
    Jag har jobbat, tränat en del. Men egentligen inget speciellt. Funderat lite på vart jag kan träffa någon tjej som jag kan få känslor för och så klart ska de besvaras. Men har ingen lösning och coronan underlättar ju inte.
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-10-22 20:13:28 följande:
    Jag har jobbat, tränat en del. Men egentligen inget speciellt. Funderat lite på vart jag kan träffa någon tjej som jag kan få känslor för och så klart ska de besvaras. Men har ingen lösning och coronan underlättar ju inte.
    Mina stående råd brukar vara föreningslivet och gemensamma vänner, men nu är det ju svårt som du säger. Annars är det faktiskt trevligt att träffa folk online, som vi gör i den här tråden ungefär, alltså en vanlig chatt helt enkelt som inte är fokuserad på att hitta någon.
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-10-22 20:25:57 följande:
    Mina stående råd brukar vara föreningslivet och gemensamma vänner, men nu är det ju svårt som du säger. Annars är det faktiskt trevligt att träffa folk online, som vi gör i den här tråden ungefär, alltså en vanlig chatt helt enkelt som inte är fokuserad på att hitta någon.

Jo och jag tror på dina råd, och jag är inte desperat för jag är rätt kräsen har jag insett. Fick rådet som jag tror är en bra grund, hon man inleder något med ska kunna vara en vän. Om inte så är det fel. Sen måste det finnas en attraktion också.

Jag trivs att umgås med andra, chatta men än bättre irl.

• Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-10-22 20:52:05 följande:

Jo och jag tror på dina råd, och jag är inte desperat för jag är rätt kräsen har jag insett. Fick rådet som jag tror är en bra grund, hon man inleder något med ska kunna vara en vän. Om inte så är det fel. Sen måste det finnas en attraktion också.

Jag trivs att umgås med andra, chatta men än bättre irl.

Man ska vara lite kräsen :) Du kan ju ta den här perioden till att börja odla nya bekantskaper att följa upp lite längre fram.
  • Litenmenhård

Det är jäkla mycket spam just nu. Vem släppte in fjortisarna?

• Litenmenhård

Oj, vad mycket jag har att skriva på nu. Tre noveller och en bok.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.