Här är vi alla vänner.
Min kisse hittade faktiskt mig också. Hon valde mig när hon va liten unge och det är jag tacksam för.
Ska kanske kolla på Rusta efter en sån där liten elkamin. Vore skönt att ha.
God eftermiddag! Jaha, så närmar det sig påsk och jag har inte ens pyntat. Veckorna går in i varandra nu :s Håller på att klippa ut mönstret till kjolen och ikväll blir det kallrökt lax till middag, gott gott :)
Vill tipsa om en jättemysig tv-serie som jag äntligen återfunnit! Med anledning av bortgången av miss Pussy Galore, a.k.a. Honor Blackman, funderade jag på var jag (som inte var ung på den tiden 007 gick på bio) har sett henne annars, då hon är så bekant. Svaret är antagligen The Upper Hand, som på svenska kallades En karl i huset och sändes under första halvan av 90-talet. Om man googlar kan man hitta hela avsnitt gratis online, främst via sidan Daily motion, totalt sändes sju säsonger men jag vet inte om alla finns just där.
Serien handlar om en man och hans tonårsdotter som flyttar ut på landsbygden, där pappa arbetar som hushållerska åt en framgångsrik kvinna och hennes något yngre son. Hennes äldre mor (Blackman) bor granne med dem. Rekommenderas!
Va menar du med att du ?inte var ung på den tiden 007 gick på bio?? Det har väl gått Bondfilmer på bio typ dom senaste 50 åren...
Tack för tipset om den där serien!
Här är förresten länk till första säsongen! :) www.dailymotion.com/playlist/x20w9r
Idag blir det ett fotbad och fortsätta med kjolen. Måste hitta ett passande tyg till infodringen (kanten på insidan av midjan) så småningom, helst svart eller iaf mörkt och rätt grovt men inte för tjockt. He orn' se, som man säg'.