Här är vi alla vänner.
Hejsan alla! Hur har ni det? Själv har jag jobbat som vanligt men är nu hemma och softar.
Hejsan alla! Hur har ni det? Själv har jag jobbat som vanligt men är nu hemma och softar.
Tuffa tider, minst sagt! Men det pågår ju inte för evigt, fast just nu undrar man ju om det stämmer...
Och jag som trodde du var mer i min ålder :D Han är märkbart yngre än mig ;) Presentbok är iaf en bra idé, tills vidare. Jag har bara ett par dagar på mig att fixa nämligen innan jag åker iväg :s Han har rätt nyss köpt en gammal jänkare, tror det var en Chrysler av nåt slag. Så kläder osv som du föreslår som är kopplat till det kan ju också vara nåt att tänka på. Annars är han stor Volvofantast så jag ska försöka sticka ett par sockar åt honom i julklapp med emblemet :) Annars är han väldigt torr, noll intressen utanför motorvärlden :s En doft, kanske det.
Ja nu känns det väldigt skönt :) Det där har hängt över mig ett par veckor nu som ett mörkt moln.
Under omständigheterna bra, var jättestressad inatt och sov knappt pga det men de sakerna har ordnat sig under dagen så nu är det bättre :) Jag kan åka iväg i lugn och ro om några dagar och allt verkar gå enligt plan.
Jag har funderat på en surfplatta, men inte kommit så långt än, haha.
Jag bara packade ner det jag kunde hitta hemma. :-P.
Du känner väl mig vid det här laget?. .
Tror vi alla är lite fårskallar ibland. :-P.
Jag har lärt mig en del om mig själv de två dagarna jag har varit här.
Sure . Man måste ha tålamod med mig och vara tydlig och visa mig hur hon vill ha saker och ting för alla vill ha det olika och även om vi är bra vänner så känner jag mig så efterbliven ibland som inte fattar vad hon menar.
Tack och god morgon!
Jo, det är väl bra att jag har lärt känna mig själv lite bättre. Personlig utveckling eller vad kallas det?
Jag har suttit och försökt att beställa biljett hem, men det verkar ju omöjligt så jag har bett en kompis komma och hämta mig på torsdag, vilket han gör, tack och lov!
Det omöjliga var inte att få tag på biljetter utan det var betalningen.
Jo, jag är lyckligt lottad att jag har en sån kompis. Tur att min kompis inte bor i Kiruna, haha.
*Varvar ner till*:
Den här är grym!
Hur har ni haft det de dagarna jag har varit borta?
Whattup party people? .
Här har det inte hänt mycket. :-P.
Hehe, nu har du varit i farten igen. Synd att jag missade dig! Hoppas du har haft det bra i alla fall. . Det har jag haft. Det löste sig med biljetten. Min kompis skulle ju hämta mig, men han löste biljett åt mig istället så hem kommer jag i alla fall och jag slipper gå hem! .
Jo, det är väl så. Jag försöker i alla fall hålla liv i tråden och är glad att ni är med mig. .-).
BTW: Det blir inget Stockholm den här gången. .
Jag kom hem sent i går, nykter för jag körde bil. Så i dag har varit lugn dag med en fika tillsammans med en polare som höjdpunkt.
Är trött så det blir nog en tidig kväll i dag.
Jobba en söndag, det är ingen vinstlott.
Klart du ska till fjällen. Har du långt dit, vilken del av landet bor du i?
God orgon på er alla!
Jag önskar er en underbar dag!
Skönt, hoppas att dagen fortsätter lika bra. Själv ska jag träffa tonårsbarnen!
Jo, det gör jag, men jag orkar inte åka till Stockholm, även om det finns kvar, men det hade varit kul att träffas. .
Hehe, nja, jag tycker vi alla är kapten på skutan. .
Hej ???? Jag bakar matbröd. Två limpor,, ä supernöjd över mig själv
Tack för denna trevliga grupp. Älskar å jobba med surdeg. Så himla kul när man ser å får ta i en färdiggräddad å krispig surdegs limpa. Men ibland duger egna tekakor å frallor,, bakar det mesta å det som faller smaken in
Vad säger ni, hexisterar vi?
Du är smart! Tack för de orden. . Nej, det är inte alltid lätt att förstå folk.
Har jag missat att vi har nya i tråden?. Kanelbullar till alla nya i tråden. .
*Varvar ner till: E-type - Ding ding song.*