Här är vi alla vänner.
Jag läste visst fel med Torsten, men då har jag ett gäng släktingar till honom här.
Jag trodde inte du ville med, var inte helt seriös i frågan då jag inte vet något om dig. Inte mycket i alla fall. Jag tror det är viktigt när man ska göra något ihop.
Jag brukar tälta vid någon mysig sjö om jag kan välja, kunna ta ett kvällsdopp. Sitta där och käka med utsikt över sjön. Fast emellanåt så blir det camping eller hotell, skönt att ta en dusch även om man kan bada sig ren på sommaren.
Jo, man ska nog känna varandra om man ska göra nåt sånt där typ resa ihop. Jag är dessutom rätt mycket här just för att det är skönt kunna prata med folk lite anonymt sådär.
Låter ju mysigt campa sådär vid en sjö...men jag skulle nog bli lite skraj på natten faktiskt. Man vet ju aldrig va som rör sig utanför tältet och som plötsligt kan komma in genom tältduken. Känner du aldrig så?
Bada är förresten skönt men det ska helst inte va för kallt i vattnet. Men Sverige har ju däremot fantastiskt rent vatten ofta till skillnad från många andra länder. Har förstått det som att man kan dricka vattnet direkt ur fjällbäckar tex.