Här är vi alla vänner.
Vilken fråga skulle du vilja få i denna tråden och vad är ditt svar?
Vilken fråga skulle du vilja få i denna tråden och vad är ditt svar?
Det är ju det. .
Jo, Morty har tagit en paus, men Disa35 vet jag inte vart hon har tagit vägen. Hoppas dem är tillbaka snart!
*Brister ut i sång*.
Tack, för dina ord. . Då kan jag slappna av då? :-P. Nej, du är ingen n****r. Du är bara söt, om jag får säga det. .
Haha, den låten är jättebra. Har en annan på G! .
Jag menade inte att jag söker tjej här, tror inte på själva sökandet utan mer att vara tillgänglig och öppen när det är rätt.
Tänk att första frågan jag ställer kräver betänketid!
Oj, nu snubblade jag in på "Weird Al".
Jo, jag saknar dem med.
Just nu sjungs det på:" Can't help falling in love with you." .
Aww. *smälter*. Haha.
Den som väntar på något gott, vet du. :-P.
Jag vill ha svaret på en fråga som inte finns. *sa han lite filosofiskt*.
Hade tänkt lägga upp någon härlig sommarlåt, men är kass på musik så det kom ingen.
Ja, vem faller för någon som är desperat och bara vill hitta någon?
Bättre leva till det stämmer.
Kul att lära känna er här så jag tyckte om frågan.
Men om du är blyg så har du möjlighet att fråga om sånt du vågar svara på.
Vilken fråga skulle ni vilja ställa till någon annan?
Han är rätt skön! .
Det är ju nice att du har såna intressen med och kan förvåna folk med det som har fördomar, tänker jag. .
Jo, det gör det nog. Det får jag kolla upp! .
Det är väl bra att se till att någon hittar på en fråga då, eller?
Tjena! Läget? Tittar förbi här helt kort. Måste strax ta hand om min alldeles egna tråd som jag ser också du postat i.
Va har du gjort idag? Själv har jag vart med föräldrarna på deras kolonilott och jobbat varvat med fika och prat. Trevligt och vi slapp regn.
Jag håller med till fullo. Alla borde få vara som dem är om dem inte skadar någon. Jag är för mångfald och alla människor är unika och borde få vara så. .
"One love. Out of many one people". .
Här kommer kvällens freestyle:
"Om jag inte blev författare skulle jag blivit en rappare. Tänk på alla stackare som skulle bli en hjärncell fattigare om dem lyssnade på min musik. Ingen skulle ha blivit sig lik, men vad gör en hjärncell mer hit eller dit? Alla kan ju inte vara genier. Genom mina texter guidar jag er genom humor och tragedier. Livet är vad man gör det till, så stå inte still, hoppa runt om ni vill. Nu är den här rappen slut. Dags för mig att snart signa ut."
Peace!
Howdy y?all! Idag öser regnet ner. Även om jag ju älskar sol och 30° varmt måste jag medge att det är rätt mysigt va inomhus och läsa, lyssna på musik och gosa med katten en sån här dag.
Är det regnväder hos er med?