• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-20 16:37:48 följande:
    Härligt, bra jobbat Freddie!! 💪🏆🤩😍
    Tack! Vi har jobbat hårt med filmen, men ingen av oss är någon Al Pacino direkt. Den blir som den blir. .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-03-20 15:38:25 följande:
    Texter, ord vars bärighet upplöses med trött ögonlocks fall. Trötta ögon blundar. Drömmer om trasiga drömmars bål och en strävan som härdats i nordans minusgrader. Svartsynt, klarsynt, försynt. En blick ut i evighetens riktningslösa fickspegel. Vet att inte fråga. Vet att ekot blir svar. Svar jag kanske inte vill. Vaknar och vill liv, vill vår, vill åtrå utan tid utan oro. Vilja och tangentbord räcker ibland en bit.
    Kul när du kikar förbi, då blir man glad! 😃
    Jag hoppas att du mår riktigt fint!

Du bjuder alltid på en mustig ordgryta där du valt de rätta ingredienserna med omso?rg...som likt en konstnär målar du fast med djupa och färgranna ord och staffliet du målar på finns djupt inom läsaren.

Ha det fint tills vi ses nästa gång! 👋
  • burleskburkläsk

DJ Rizz-Tore is now playing: Rusko - Squeeze (Burnin)

• fultextad användarhandbok
    burleskburkläsk skrev 2025-03-20 16:50:47 följande:
    Kul när du kikar förbi, då blir man glad! 😃
    Jag hoppas att du mår riktigt fint!

Du bjuder alltid på en mustig ordgryta där du valt de rätta ingredienserna med omso?rg...som likt en konstnär målar du fast med djupa och färgranna ord och staffliet du målar på finns djupt inom läsaren.

Ha det fint tills vi ses nästa gång! 👋
    Till trevliga människor försöker jag skriva något trevligt tillbaka. I dag har jag mått, och mår, riktigt bra. Annars har det varit en riktigt jobbig period. Förhoppningsvis har du haft det lättare. Tack för det! Fint att det uppskattades. Så fint med alla vårtecken, en skata som letade kvistar till kommande bo, blommor som börjat komma, solen som gått högre på himlen under dagarna redan. Ta hand om dig du med!
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-03-20 20:47:40 följande:
    Till trevliga människor försöker jag skriva något trevligt tillbaka. I dag har jag mått, och mår, riktigt bra. Annars har det varit en riktigt jobbig period. Förhoppningsvis har du haft det lättare. Tack för det! Fint att det uppskattades. Så fint med alla vårtecken, en skata som letade kvistar till kommande bo, blommor som börjat komma, solen som gått högre på himlen under dagarna redan. Ta hand om dig du med!
    Tack bästa fultextad, det betyder! 🤗

Jo tack det är bra här!

Kul att du säger det jag såg också en skata med en lång kvist, han flög till ett enormt bo där hans kvinna väntade, hon ropade och han kom med bra byggmaterial...det komiska var att där inte behövdes mer kvistar...men den biten kan de nog bättre än mig! 😉

Jaa vädret var magiskt, luften, blommor...precis allt...gott att höra att du mår bra, vädret gör nog sitt för själen!

Tack tack...vi skrivs!
  • Freddie K

Fånt ja en körv så hopper jag i älva. Fånt ja en körv så hopper ja i älva i koppbebbä. *Ylar*.

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-21 05:04:53 följande:

Fånt ja en körv så hopper jag i älva. Fånt ja en körv så hopper ja i älva i koppbebbä. *Ylar*.

Hur gick det, fick du nån korv eller blev du våt?

Fan vad glad jag är att du får den frågan och ingen av kvinnorna här! 😅
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-21 07:00:18 följande:
    Hur gick det, fick du nån korv eller blev du våt?

Fan vad glad jag är att du får den frågan och ingen av kvinnorna här! 😅
    Haha, ja, det kan man ju lugnt säga. :-P.
  • Freddie K

Jag sitter och lyssnar på mina egna låtar och det slår mig att jag är ganska störd, haha! Om man lyssnar på vissa av texterna så får man nog den tanken med, woot woot. .

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-21 11:44:55 följande:

Jag sitter och lyssnar på mina egna låtar och det slår mig att jag är ganska störd, haha! Om man lyssnar på vissa av texterna så får man nog den tanken med, woot woot. .

Jamen så bra, när hamnar det på Spotify då? 😉
Svar på tråden Här är vi alla vänner.