• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-21 11:56:12 följande:
    Jamen så bra, när hamnar det på Spotify då? 😉
    Vet inte. Har aldrig haft en tanke på att lägga upp de där. Några av låtarna finns på Youtube, men annars så sitter jag bara ensam och lyssnar på de. Har nog inte det självförtroendet riktigt att låta andra höra låtarna. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Fast just nu dansar jag runt i lägenheten till Dr. Bombay-Calcutta.

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-21 11:57:43 följande:
    Vet inte. Har aldrig haft en tanke på att lägga upp de där. Några av låtarna finns på Youtube, men annars så sitter jag bara ensam och lyssnar på de. Har nog inte det självförtroendet riktigt att låta andra höra låtarna. 
    Kan förstå det.

Jag har ingen musik sparad men gjorde lite back in the day.

Hardcore Techno som var seriös men rolig, inte för hårda låtar heller...detta var ca 1999.

Jag har inte sjungit till nån låt som spelats in och så skall det förbli!
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-21 12:14:40 följande:
    Kan förstå det.

Jag har ingen musik sparad men gjorde lite back in the day.

Hardcore Techno som var seriös men rolig, inte för hårda låtar heller...detta var ca 1999.

Jag har inte sjungit till nån låt som spelats in och så skall det förbli!
    Ok, vad kul. De här låtarna gjorde jag för cirka 10 år sen. Vissa är väl rätt fjantiga egentligen, men jag tyckte det var kul.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-21 12:16:29 följande:
    Ok, vad kul. De här låtarna gjorde jag för cirka 10 år sen. Vissa är väl rätt fjantiga egentligen, men jag tyckte det var kul.
    Det är det viktigaste, att man finner processen kul och att man kan återgå till stadiet då man gjorde musiken och att det är lika kul efter flera år att höra 😃
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-21 12:34:18 följande:
    Det är det viktigaste, att man finner processen kul och att man kan återgå till stadiet då man gjorde musiken och att det är lika kul efter flera år att höra 😃
    Ja, verkligen, men det känns som att det var en hel livstid sen jag gjorde de låtarna. 
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-21 12:35:37 följande:
    Ja, verkligen, men det känns som att det var en hel livstid sen jag gjorde de låtarna. 
    Hahaha, ja tid går fort och känns mer avlägset.
  • Freddie K

En reflektion: Av/på är ju varandras motsatser, men man kan ju till exempel inte säga att avsatt och påsatt är varandras motsatser. Man kan ju till exempel säga att en regering blev avsatt, men inte att den blev påsatt. Konstigt, va?

• Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-21 12:49:19 följande:
    Hahaha, ja tid går fort och känns mer avlägset.
    Jo, så är det verkligen. Det känns som att man har levt ett liv innan det här livet på något sätt, även om det är samma liv. 
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-21 13:10:45 följande:

En reflektion: Av/på är ju varandras motsatser, men man kan ju till exempel inte säga att avsatt och påsatt är varandras motsatser. Man kan ju till exempel säga att en regering blev avsatt, men inte att den blev påsatt. Konstigt, va?

Ja jag tycker det skulle hetat så! :P
Svar på tråden Här är vi alla vänner.