• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-17 12:34:37 följande:

Jag är inte kristen, men här kommer det:

Dj Torsten is playing: Beenie man-Gospel time.

Trodde du skulle lira nåt med The Kristet Utseende

😝
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-17 12:50:01 följande:
    Trodde du skulle lira nåt med The Kristet Utseende

😝
    Haha, nja, det är väl inte min typ av musik. :-P.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-17 12:35:19 följande:
    Haha, ja. Går man fram till någon nu så tror de att man är ett ufo. 
    Man kan lika bra låta bli för allas trevnad! 🙈
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-03-17 07:17:40 följande:

Nu tar vi en tidsmaskin. Året är 1995 och jag är 13 år gammal. Jag har precis köpt min första Walkman med ett blandband med bland andra: Herbie, Haddaway, 2 unlimited, Corona och många fler. Buffalo skor och  bombjacka är ett måste, lisom Championtröjor. Det var disco  på fritidsgården. Jag hade snajdat till mig lite och gått ner och dansat loss.

Åh, det var enklare tider då. 

*Kliver in i tidsmaskinen.*

Året är 1995 och jag är 8 år gammal. Vår otroligt söta och egensinniga lilla ponny har precis kommit på ett nytt knep för att bli kvitt den jobbiga ungen på ryggen (aka jag). I högsta fart galopperar han så fort hovarna bär och sparkar av mig i gödselstacken. Lyckas han inte med det så rullar han sig så jag antingen ska bli mos eller hamna i skiten.

Slutligen vann jag kampen om gödselstacken. Att ha häst var inte alls som i tidningen Min häst, om någon trodde det 😅🐴

• burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-03-17 17:20:37 följande:

*Kliver in i tidsmaskinen.*

Året är 1995 och jag är 8 år gammal. Vår otroligt söta och egensinniga lilla ponny har precis kommit på ett nytt knep för att bli kvitt den jobbiga ungen på ryggen (aka jag). I högsta fart galopperar han så fort hovarna bär och sparkar av mig i gödselstacken. Lyckas han inte med det så rullar han sig så jag antingen ska bli mos eller hamna i skiten.

Slutligen vann jag kampen om gödselstacken. Att ha häst var inte alls som i tidningen Min häst, om någon trodde det 😅🐴

Galna-hästsjukan för bövelen! 😅

Hahaha, kul läsning och bra slutkläm...Nej det är nog brutal skillnad, som dag och natt! 😉
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Travellin Strawberries-Stöveldance.

• Freddie K

Darlin there will never be another, cus I love you so. *Ylar till Don Campbell-Oh Carol.*

• RenLuft

Hej! :)

Kommer ni ihåg hur det var för 15?20 år sedan, när man hittade klotterplank på nätet och kunde skriva inlägg och chatta med folk?

Som på MSN och olika internetforum, där man hängde i gruppchattar eller skrev snälla meddelanden till andra användare.

Den här tråden fick mig att minnas den tiden. Kul! :)

• Freddie K
    RenLuft skrev 2025-03-18 10:22:09 följande:

Kommer ni ihåg hur det var för 15?20 år sedan, när man hittade klotterplank på nätet och kunde skriva inlägg och chatta med folk?

Som på MSN och olika internetforum, där man hängde i gruppchattar eller skrev snälla meddelanden till andra användare.

Hej och välkommen. . Jag har allt sett dig här i krokarna.
  • burleskburkläsk
    RenLuft skrev 2025-03-18 10:22:09 följande:

Det var en ljus kärleksfull tid!

Kul att tråden fick dig att minnas! 🤗
Svar på tråden Här är vi alla vänner.