Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag är inte kristen, men här kommer det:
Dj Torsten is playing: Beenie man-Gospel time.
Nu tar vi en tidsmaskin. Året är 1995 och jag är 13 år gammal. Jag har precis köpt min första Walkman med ett blandband med bland andra: Herbie, Haddaway, 2 unlimited, Corona och många fler. Buffalo skor och bombjacka är ett måste, lisom Championtröjor. Det var disco på fritidsgården. Jag hade snajdat till mig lite och gått ner och dansat loss.
Åh, det var enklare tider då.
*Kliver in i tidsmaskinen.*
Året är 1995 och jag är 8 år gammal. Vår otroligt söta och egensinniga lilla ponny har precis kommit på ett nytt knep för att bli kvitt den jobbiga ungen på ryggen (aka jag). I högsta fart galopperar han så fort hovarna bär och sparkar av mig i gödselstacken. Lyckas han inte med det så rullar han sig så jag antingen ska bli mos eller hamna i skiten.
Slutligen vann jag kampen om gödselstacken. Att ha häst var inte alls som i tidningen Min häst, om någon trodde det 😅🐴
*Kliver in i tidsmaskinen.*
Året är 1995 och jag är 8 år gammal. Vår otroligt söta och egensinniga lilla ponny har precis kommit på ett nytt knep för att bli kvitt den jobbiga ungen på ryggen (aka jag). I högsta fart galopperar han så fort hovarna bär och sparkar av mig i gödselstacken. Lyckas han inte med det så rullar han sig så jag antingen ska bli mos eller hamna i skiten.
Slutligen vann jag kampen om gödselstacken. Att ha häst var inte alls som i tidningen Min häst, om någon trodde det 😅🐴
Dj Torsten is playing: Travellin Strawberries-Stöveldance.
Darlin there will never be another, cus I love you so. *Ylar till Don Campbell-Oh Carol.*
Hej! :)
Kommer ni ihåg hur det var för 15?20 år sedan, när man hittade klotterplank på nätet och kunde skriva inlägg och chatta med folk?
Som på MSN och olika internetforum, där man hängde i gruppchattar eller skrev snälla meddelanden till andra användare.
Den här tråden fick mig att minnas den tiden. Kul! :)
Kommer ni ihåg hur det var för 15?20 år sedan, när man hittade klotterplank på nätet och kunde skriva inlägg och chatta med folk?
Som på MSN och olika internetforum, där man hängde i gruppchattar eller skrev snälla meddelanden till andra användare.