Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Ja man. Jag fick värsta låtidén nu när jag sov. Jag vaknade och var tvungen att skriva ner den,
Nu tar vi en tidsmaskin. Året är 1995 och jag är 13 år gammal. Jag har precis köpt min första Walkman med ett blandband med bland andra: Herbie, Haddaway, 2 unlimited, Corona och många fler. Buffalo skor och bombjacka är ett måste, lisom Championtröjor. Det var disco på fritidsgården. Jag hade snajdat till mig lite och gått ner och dansat loss.
Åh, det var enklare tider då.
Nu tar vi en tidsmaskin. Året är 1995 och jag är 13 år gammal. Jag har precis köpt min första Walkman med ett blandband med bland andra: Herbie, Haddaway, 2 unlimited, Corona och många fler. Buffalo skor och bombjacka är ett måste, lisom Championtröjor. Det var disco på fritidsgården. Jag hade snajdat till mig lite och gått ner och dansat loss.
Åh, det var enklare tider då.
Hehe klart det var enklare tider.
Jag var 16, ibland på helgerna fixade vi alkohol och gick på discon.
Jag hade svarta Reebok skor, säckiga jeans och stans enda hoodie med Wu-Tang logo och rakt ljusblondt hår något längre än till axlarna.
Det var en turbulent tid på grund av en händelse, men jag ser tillbaka på 90-talet med mycket glädje och kärlek.
Det var en turbulent tid på grund av en händelse, men jag ser tillbaka på 90-talet med mycket glädje och kärlek.
Jag är inte kristen, men här kommer det:
Dj Torsten is playing: Beenie man-Gospel time.