Här är vi alla vänner.
Jag saknar förresten Disa35. Vart har hon tagit vägen egentligen?
Jag saknar förresten Disa35. Vart har hon tagit vägen egentligen?
Nu ska jag natta Torsten, sen ska jag natta mig själv.
Guten nacht zusammen. .
Whattup, y'all. .
Sveriges armhåla aka fjollträsk..
Tack, jag tyckte själv den texten var lite kul.
Jag dejtar inte dels för att det är jobbigt, sen förstår jag inte riktigt konceptet.
Ja, jag saknar henne med. Undrar vart hon håller hus.
Hehe, gillar du mina freestyles? :-P.
Känner att jag besvarade citaten i lite omvänd ordning, men. Säg till om jag har glömt något.
Det är konstigt det där med att få dåligt samvete när man köper något, för när det kommer till mig själv så är jag jäkligt snål, men när det kommer till andra så är jag väldigt generös. Varför är det så?
Jag är livrädd för att köra moppe, haha. Kanske därför jag aldrig har gjort det.
Skönt att komma ut i solen. . Var ute en stund förut.
Nej, dejtandet är inget för mig.
Kul att du tog körkort. Själv funderar jag på om jag ska ta moppekort så jag kan köpa en mopedbil. Får inte ta körkort för vanlig bil.
Ja, hon får komma tillbaka snart! .
Någon av er(med vetskap om att det bara är jag här nu) som har hört "Purple rain" unplugged? Jäkligt bra alltså! .
*Kikar in en snabbis innan läggdags*.
I don't care who fell. I ain't gonna kiss and tell. Just like Wilhelm Tell, I'm aiming and shooting. But like Bob Marley, I'm burnin and lootin. I'm the real deal. I don't care how you feel. I'm the most important person in my life. I ain't got no kids or no wife. I'm livin it hardcore, but what for? Just because I can. I'm the original gangstah ,man. me and Torsten are makin you scream and shout. Now I'm out.
Peace!
Till mitt försvar måste jag säga att jag kan verka knäpp, men det är bara för att när jag blir knäpp på riktigt så vet folk redan det. . Jag är ganska "normal" egentligen.
Hallå! Är du här mannen?
Jag har vart med i några konfliktfyllda trådar senaste tiden och det har vart både intressant och rätt tröttande. Idag skrev jag tex. mitt längsta inlägg nånsin här på FL. Det och några andra inlägg jag gjorde tog en jäkla tid att få ihop.
Va gör du?
Själv ska jag nu se en intressant dokumentär om häxförföljelserna i Salem som går på SVT2. Det är del 1 av 4.
www.svtplay.se/video/27164109/varldens-historia-haxjakten-i-salem/varldens-historia-haxjakten-i-salem-sasong-1-satan-anlander-till-salem
"Guess who's coming to dinner, Carolina."
Whattup girlfriend. . Jag är här. Ok, vad är det för trådar?
Jag kollar med på den. .
Det är en Dr Alban låt, haha. .
When the night has come and the land is dark and the moon is the only light we see."
Igår köpte jag tågbiljett till min kompis. Är lite nervös för att åka dit, men det ska nog gå bra. .
Önskar förresten alla som kan tänkas titta in här en riktigt Glad Midsommar! Hoppas ni har det bra i den fina svenska sommaren!
Mortiscia80 & Disa35, vi saknar er!
Tja! Välkommen åter! .
Nice med det härliga vädret. Här ser det ut att bli regn.
Haha, ja, det är nog svettigt och gött där. :-P.
Jo, den var otäck. Missade de 10 sista minuterna, men...
Den låten är jättebra med Dr Alban, tycker jag!
Aha, ok. Är inte så insatt i det där.
Jag är nervös för vi har aldrig träffats på riktigt utan bara haft telefonkontakt, men det ska nog gå bra. . Är lite nervös för själva resan med. Brukar inte åka tåg så ofta. Bara jag kommer på rätt tåg så, haha.
I see you homeslice. .
Jo, nu regnar det här. Tur att jag är inomhus.
Japp, jag somnade, som vanligt, haha.
Jaha, det visste jag inte. Vad coolt.
Ska kolla appen sen. Väntar på att hon ska ringa. .
Ja, gör det. . Det tredje avsnittet handlar om humor.
BTW. Det kommer något om Torsten med snart. Min coach tjatar på mig att vi måste göra något med Torsten, för han tyckte berättelsen om honom var så bra. .