Här är vi alla vänner.
Tja! Hehe, där fick du med det mesta. . Här är det mulet också. Blir nog regn sen. Tur att man inte behöver gå ut.
It kommer ikväll, men vet inte om jag orkar se den.
Tja! Hehe, där fick du med det mesta. . Här är det mulet också. Blir nog regn sen. Tur att man inte behöver gå ut.
It kommer ikväll, men vet inte om jag orkar se den.
Det är helt okej, ta dig den tid du behöver
Gällande kriminalitet och polisen i förorten:
Jag tror inte för ett ögonblick att alla ni som bor i förorten är kriminella, däremot tror jag att många är skeptiska mot polisen - på goda grunder, för de kommer från länder där polisen är av en helt annan kaliber än den svenska.
Och då tycker jag att bevisbördan ligger hos polisen, som ska vara en av de hederligaste och minst korrumperade i världen - då får väl svenska polisen bevisa sin hygglighet och pålitlighet genom handling och närvaro.
Det är klart att majoriteten inte vill ha de kriminella där helt ostörda, det förstör ju för alla.
Är det riskabelt att resa till Cuba om man har flytt därifrån, menar du? Låter helt förfärligt i så fall.
Gardell kan vara fruktansvärt gnällig - såg honom i Stjärnorna på slottet för ett tag sedan, och han stormade ut typ trotsig 3-åring från Staffan Schejas aktivitet. Så gör man inte, även om aktiviteten verkade sådär lagom kul.
Nej, han är nog bäst i bokform tycker jag.
Det tycker jag med, jag är väldigt stolt över henne för det beslutet.
Jag är försiktigt optimistisk, inte minst för att nu har det gått två månader och det händer ungefär ingenting i resten av landet utanför Stockholm. Jag tycker att det borde ha gjort det, övriga landet borde ha hunnit ifatt eller åtminstone drabbats hårdare, men så är det inte. Inte ens i Skåne, som är ganska tättbefolkat och som ligger så nära Kastrup.
Jodå, jag har funderat på läkarbanan men betygen räcker inte. Så jag får nöja mig med medicinsk vägeldning i privatlivet
För övrigt tycker jag att du verkar väldigt intelligent och reflekterande, och dessutom trevlig - det är roligt att ha "lärt känna" dig, tycker jag
En tågtårta är en hemmagjord prinsesstårta med ett litet marsipantåg och en räls på . Den blev rätt bra. Om du vill kan du PM:a vad du heter på FB, så kan du få se den på bild (tänker inte lägga upp bilden här).
Det kan man inte, men det vore en idé - det är alltid något som blir lite fel och det är oftast det mest oväntade, så oddsen kan bli intressanta
Hej gänget!
Jag har blivit med trädgård och det känns så bra, jag är så lycklig och full av idéer - jättehärligt!
Nej, den är liten och hanterbar, och det uppskattas av den som vuxit upp i en liten version av slottsparken i Versailles - massor med hårt kroppsarbete och inget mer.
Det här är bara litet och mysigt, och inga dumma rabatter.
Ärligt talat så vet jag inte vad som hände.
Trädgården ifråga är runt svärmors sommarhus, jag har varit där några gånger och aldrig gillat stället.
Men så var vi där igår, sonen tultade runt i gräset, jag satt på en stol och såg plötsligt möjligheterna; hur man, ganska enkelt, kunde förvandla den nuvarande djungeln till något vackert.
Visst kommer det att krävas arbete - beskärning av träd, flytt av buskar, flytt av lökväxter, utjämning av gräsmattan, bygge av pergola och allt möjligt, men ändå.
Och svärmor blev väldigt glad när jag frågade om jag fick lov att göra om trädgården
Nej, det förstår jag, men ändå väldigt bra gjort av dig. .
Kanal 5, klockan 21:00. .
Haha, ja, du är väl det. .
Synd att den går så sent bara. Hade gärna sett den igen, men ser jag den innan jag ska sova så lär jag inte kunna sova sen.
Ja man hör dem ofta på morgonen, från tretiden tror jag, om man råkar vara vaken då :) Det är fint.
Jo det blir nog svårt att helt och hållet låta bli ;)
Den här försvann nyss ;) Nu finns det en kvar haha :D
Ja, det gör det nog. . Ska du se den sen?
@Alla: Här är jag. Bäst passa på säga hej innan TS lägger sig.
Idag är det Mors dag. Jag har firat min älskade mamma tillsammans med mina syskon och det va så trevligt. Solen sken och vi kunde sitta ute!
Hur har ni firat era mammor?
Avslutar dagen med:
En sista tanke innan jag går och lägger mig: Har ni tänkt på att många rappare svär som fan i sina texter? Jag fattar inte varför.
Tja! Låter nice. . Jag var precis på väg att logga ut när jag såg att du skrev.
Jag har faktiskt inte firat min mamma.
Ja, de två funkar bra ihop. Ska länka en med Bob Marley och 2pac sen.
Haha, ja dem gör ju det. :-P.
Om man skulle bleepa allt de svär så hade hela låten varit ett enda bleep. Haha.
Torsten vill att jag stänger av musiken så han kan sova så jag får väl göra det då.
Ses imorgon.
Ja, här är jag. .
Det är ingen fara. Vi firar inte den dagen. Däremot när hon fyller år såklart. Fast då känns det så där i och med att hon fyller år på alla hjärtans dag. Känns inte så kul att spendera den dagen med henne. Haha.
Jo, jag håller med där.
Nej, vad synd! Det kommer nog en ny chans.
BTW. Kan jag länka podcasten till dig? .