Här är vi alla vänner.
Råkade visst infoga en länk på fel ställe där. Strunt i det!
Råkade visst infoga en länk på fel ställe där. Strunt i det!
*Nyser till* Can't take my eyes off of you.
Blåklint är så fint! :) Ja du, vad är ogräs... Jag tror det är vad den stora massan skulle kalla det mesta vi har men det kvittar. Det jag mest vill bli av med är brännässlorna, och antagligen tistlarna. Saker som "skadar" en när man tar i det alltså, eller om jag hittar giftiga växter.
Jag läste låttexten och insåg att jag verkligen inte skulle vilja bo i Usa, deras tillvaro har så många mörka sidor.
Ja just, så var det ju! :) Det mesta kring kungen är väl rykten men han har tydligen erkänt sig otrogen vid något tillfälle och att han kör bil som en galning har ju kommit fram flera gånger. Som tur är verkar sonen mest hålla till på racingbanan när han kör fort ;)
Det blev nåt tokryck! x) Nu har jag högar med ren tvätt som väntar på att bli vikt istället så det måste jag väl ta tag i idag.
Han har väldigt underfundig humor! Du kan ju låna någon bok på biblioteket och se om du gillar böckerna :) De flesta av hans böcker handlar om Discworld, det är de jag läser. Det verkar vara flera av dem som filmatiserats!
Ja tyvärr blir det så :( Men man kanske kan isolera en av släktgrenarna så får man banjo ändå!! :D
Ok! :) Det är nog dags att klippa både mig och junior, men han sitter inte så still när man ska försöka x)
Det var en söt Penniwise, haha.
Jo, det är första gången jag klipper mig på säkert 6 månader.
Du får mig alltid att garva. Du är en härlig person.
Jag har varit lite förkyld med ont i halsen och så, men det börjar bli bättre. Är så trött bara.
Jo, ganska långhårig. :-P. Har ju inte klippt bort allt hår.
Alltid kul att vara uppskattad.
Jag säger god natt och på återseende. .
Nu har jag inte sagt något på fem timmar, haha.
Jag har en liten text på g åt er om ni är intresserade? .
God morgon kamrater. Det har hänt en hel del de senaste dagarna och jag måste snart resa bort ett tag, vet inte hur det blir med internet under den tiden. Så nu vet ni ifall det blir så att jag försvinner lite grann.
Jo lite allvarligt, men jag själv mår ganska bra åtminstone. Jag kan skicka pm istället.
@flygrl ">
Whattup girlfriend? .
Haha, ja, det är kul att köra moped. Har dock inte fått gjort det själv, men.
Ok. Då kommer den här. .
Oj, vad lång den blev.
Ja precis... Jag kan skicka pm till dig också, vill som sagt inte dela med hela FL. Tack för omtanken iaf <3
Jag har lite svårt att slita mig, märker jag. Pratade 1½ timme med min kompis. Så lite datatid försvann där, haha.
BTW. Jag kanske kommer förbi Stockholm i sommar när jag ändå ska åt det hållet. .
I'm listening to N.W.A everyday, just to hear what they have to say. Okey, it's all about the b****'s and h***s and everywhere I go I have to tip on my toes. What for? I don't know. Now this rhyme is over just like Danny glover.
Peace!
Jag köpte nya hörlurar idag. Tyvärr fanns de inte i guld den här gången utan de här är ganska färgglada, men väldigt bra ljud i de. .
Torsten you're too girlie girlie. *Nynna*.
Någon mer än jag som får ångest av att köpa grejer? Det kan vara allt från matvaror till datorer och sånt. Jag vet inte varför jag får det, men jag får liksom dåligt samvete.