Anonym (Trevlig) skrev 2024-08-02 22:04:22 följande:
Om jag inte mins helt galet så bor du på andra sidan av östersjön.
Fast det kam bli lite väl varmt när man kastar vattnet på aggregat tycker jag som är en svenne. Då får du ta och ladda batterierna innan du ska börja att plugga igen.
Du får gärna titta in i tråden även när du har börjat att plugga och störa oss för du är du verkar vara en trevlig tjej.
Det stämmer helt bra det! Precis som att du också bor på andra sidan Östersjön, ja ur mitt perspektiv alltså. Fast det är jag som får anpassa mig då jag är på ett svenskt forum med mina språkfränder.
Nå ja, sitter man på översta laven och har eldat på bra och kastar mycket vatten kan det bli för varmt även för mig som är finlandssvenne. Tack så mycket, det samma, du gör verkligen skäl för ditt användarnamn!
Anonym (Trevlig) skrev 2024-08-02 22:04:22 följande:
Jag är 9 år äldre än dig och jag är inte heller så vis för jag känner min inte äldre än 20 år.
Har då gått till en läkare så han/hon kan kolla upp dina fötter.
Det märks att din tanke förmåga har återkommit för du har alltid bra svar.
Eller så var personen ganska tankad när hen skrev bruksanvisningen, jaja jag listade ut att man ska låta sensorn ligga i 30 sekunder utan batterier innan monterar dom nya batterierna
Man kan närma sig begreppet ålder med hjälp av flera olika discipliner. Att göra det via upplevelser, hur man känner sig, är ett säkert kort, eftersom upplevelser är allt vi har att tillgå egentligen, om man drar det till sin spets. Jo, hos läkaren har jag varit, lämnade en hel del prov, är under utredning.
Haha! Det är förstås en möjlighet, det kanske hade gått på rutin för länge, men det kan bli slirigt uppenbarligen. Huvudsaken var att du fick ordning på det, förhoppningsvis har du sluppit någon praktisk nytta av larmet, förutom säkerheten den kan ge då.