Här är vi alla vänner.
Skönt att januari går mot sitt slut, ett steg närmare våren😀
Skönt att januari går mot sitt slut, ett steg närmare våren😀
Vad gör man när inte ens skrivandet gör en glad längre? Jag har skrivit om det mesta och det känns som att idéerna börjar ta slut.
Jag sitter och filosoferar så här på morgonkvisten. Undrar hur många frågor och svar det finns?
Att dricka mycket vatten på kort tid är inte bra, njurarna kan inte bearbeta mer än kanske någon liter i timmen under normala förhållanden. Mycket vatten på kort tid kan göra att saltnivån i blodet sjunker, celler kan svälla med mera efter vad jag vet. Fast det krävs mer vatten än 4 liter på ett dygn. I normala fall räcker det att dricka då man är törstig helt enkelt.
Hej allesammans!
Hoppas livet leker. Mycket bök senaste tiden men idag kom några fiberkillar hem och fixade bredbandet som tydligen hade gett upp hårt. Vet hur ömtålig fiber är så var rädd att jag hade råkat sabba den, men tydligen löst nu. Nåt bra i all skit som jag brottas med i övrigt.
Love peace and understanding!
Ok, det löste sig med att skaffa konto på Steam. Jag har köpt spelet jag ville ha, MEN, nu står det att man måste ladda ner Steam för att kunna spela spelet och det gjorde jag, MEN, då säger min dator att den vill inte ladda ner Steam, för det är inte en Windows verifierad app. Alltså, jag kan inte spela spelet som jag precis har köpt, vilket är jäkligt irriterande!
Det samma till alla er med! Glad påskhälsningar! 🍬