Inlägg från: Polyrytm |Visa alla inlägg
  • Polyrytm

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2023-03-22 14:16:15 följande:
    Tack! Det är vi. Lite dysfunktionella dock, men det kommer du att märka, haha. .
    Då passar jag nog in alldeles utmärkt. 🙂
  • Polyrytm
    Ingenpsykolog skrev 2023-03-22 14:57:21 följande:

Hej gänget, har jag missat något? *grabbar lite snacks från det förtrollade buffébordet*

*vink*
  • Polyrytm

Jag wokar ris och grönsaker. Med Olika smarriga såser till. 
    Hoppas ni har en bra dag.

• Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-03-23 17:17:45 följande:

Vi har gjort något unikt på min dagliga verksamhet. Vi har startat ett fack och det är unikt för inga andra dagliga verksamheter har det. På onsdag kommer de från Svt och ska intervjua oss om det. Just saying. .

Superbra.👍
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-03-23 18:39:17 följande:
    Mmm 😋 Det låter gott! Min dag har varit riktigt bra än så länge. Hoppas du har en fin kväll! 🌙
    Det var jättegott.

Härligt!

Ligger i sängen med en kurrande katt på bröstet. Det kunde ha varit värre. 🙂
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-03-24 16:23:30 följande:
    Låter mysigt! Jag brukade också sova tillsammans med min katt förr i tiden 😻 Fast din kisse kanske får hoppa ner från bröstet när det är dags att sova? Trevlig helg på er!
    Har du inte katten kvar eller?

Ibland somnar vi båda en stund men jag sover helst på sidan så hon traskar iväg självmant när hon märker att jag börjar tröttna.

Men ja, det är verkligen mysigt att ha en spinnande katt över solar plexus. Det känns läkande och fridfullt.

Detsamma!
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-03-24 22:21:15 följande:
    Jag har läst någon gång att det är ett manligt könshormon som styr det där, i alla fall en viss typ av håravfall (när man tappar håret mitt på huvudet och behåller det runtom), så då borde det inte hjälpa med vitaminer och mineraler. Men jag kan ha fel!
    Så är det. Mycket i livet är genetik. Man får den lotten man får.
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-03-25 02:45:05 följande:
    Det var en katt jag hade som tonåring, så han finns tyvärr inte längre. Han försvann och jag letade nästan ihjäl mig efter honom. Vi var väldigt tajta, för han blev övergiven när han bara var tre veckor gammal. Sedan tog jag hand om honom. Hade honom innanför kläderna och matade honom med en spruta var fjärde timme. Han följde med mig överallt och ja, det är verkligen mysigt med en spinnande katt över bröstet/solar plexus. Håller med om att det känns läkande och fridfullt!
    Sorgligt, men fint. Förstår att ni fick en speciell koppling...

Det är baksidan med att ha djur. De blir sjuka och dör.
    Vi fick avliva en hund i somras. Det var fruktansvärt jobbigt men man måste göra det som är bäst för djuret.

Vi har nyss skaffat massa hönor och tuppar och det är helt fantastiskt mysigt. Så charmiga varelser.😊
  • Polyrytm
    Aniiee skrev 2023-03-25 22:54:28 följande:
    Ja, annars blir det pannkaka av alltihop.
    😁 Ge tillbaka min humor!
  • Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-03-26 05:44:49 följande:
    Me so sorry. 

Du får vara på dåligt humör. Jag tar inte åt mig. .
    Vet du vad det vanligaste tjejnamnet hos samerna är?

Lapp-Lisa.

😁
    Det är ok, jag är halvsame.
    Same same but different. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.