• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-11-18 15:43:15 följande:
    Det tror jag inte! Jag hade ju kunnat vara din wingwoman eller vad det nu kallas 🤔🐥
    Haha, jo, sant. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-11-18 15:33:03 följande:
    Då förstår jag att du inte har mått så bra! Känslostormar är jobbiga, även om de kan leda till något positivt i slutända. Det låter skönt och bra att ta det lugnt! 😊 I dag var jag med och anordnade ett event för människor som söker nya vänner. Det blev riktigt lyckat och jag är säker på att vi kommer ses igen!
    Ja, karlar du vet.... Tror inte jag någonsin ser honom igen, men då får jag leva med det.

Men vad himla kul det där lät! :) Önskar att det kunde anordnas något liknande här i stan.
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-11-18 17:04:21 följande:
    Ja, karlar du vet.... Tror inte jag någonsin ser honom igen, men då får jag leva med det.

Men vad himla kul det där lät! :) Önskar att det kunde anordnas något liknande här i stan.
    Så synd! Men jag håller ändå tummarna och tårna för att han dyker upp igen 💖

Ja, det var jättekul! Vi träffades på en pizzeria och snackade bort några timmar, så det var egentligen inget märkvärdigt, men märkvärdigt ändå. Det borde anordnas i varje stad! 😊🍕
  • Anonym (Trevlig)

Är det en ny istid på gång i norden?

• Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-11-18 21:55:08 följande:
    Så synd! Men jag håller ändå tummarna och tårna för att han dyker upp igen 💖

Ja, det var jättekul! Vi träffades på en pizzeria och snackade bort några timmar, så det var egentligen inget märkvärdigt, men märkvärdigt ändå. Det borde anordnas i varje stad! 😊🍕
    Tack GladHjärta

Ja men precis, det ger så himla mycket sådana där träffar! :) Det finns en lokal tjejgrupp här faktiskt, de brukar ses och ta en kaffe ibland. Man kanske borde gå dit någon dag.
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-11-18 22:13:02 följande:

Är det en ny istid på gång i norden?

Åh nej! Hoppas inte det! Utan att någonsin ha upplevt en istid, så känner jag på mig att det inte är något för mig 😅☃️
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-11-18 22:19:18 följande:
    Tack GladHjärta

Ja men precis, det ger så himla mycket sådana där träffar! :) Det finns en lokal tjejgrupp här faktiskt, de brukar ses och ta en kaffe ibland. Man kanske borde gå dit någon dag.

Varsågod! Hjärta

Ja, det gör det verkligen 😊 Vad kul! Det tycker jag du borde testa! Man vet aldrig vilka spännande människor man möter på sådana där träffar ☕️

• Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-11-18 22:28:38 följande:
    Åh nej! Hoppas inte det! Utan att någonsin ha upplevt en istid, så känner jag på mig att det inte är något för mig 😅☃️
    Då flyttar vi söderut, som fåglarna! Det de har, det har de i Las Palmas :D
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-11-18 22:32:34 följande:
    Då flyttar vi söderut, som fåglarna! Det de har, det har de i Las Palmas :D
    Japp! Då drar vi, hela Vännertråden med bullar och allt, till varmare breddgrader tillsammans med fåglarna 🦅🌞😃
Svar på tråden Här är vi alla vänner.