• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    Freddie K skrev 2023-11-17 15:59:05 följande:

Det känns som att jag missar något här i livet. Min kompis ringde och berättade hur kär hon har blivit och att den mannen hon har träffat är för bra för att vara sann. Är det så att jag har missat kärleken eller så?

Du har inte sprungit på den än Glad
  • Freddie K
    Disa35 skrev 2023-11-17 16:04:11 följande:
    Du har inte sprungit på den än Glad
    Nej, jag har väl inte gjort det än. Tungan ute
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • fultextad användarhandbok
    Disa35 skrev 2023-11-17 07:51:38 följande:
    Du skrev för ett antal inlägg sedan dels om att ni försvarades mot angrepp från Ryssland, dels att svensk och finsk historia är densamma eftersom det var ett enda land. Och då tänkte jag att du är nog från Finland Glad

Har inget recept på det där goda brödet, det var lokalt köpebröd som de har slutat baka och sälja. Har ingen gammal påse heller. Men men, så kan det bli.
    Just så, det var helt rätt tänkt! Du kanske hittar ett nytt favoritbröd så småningom. Trevlig helg och så.
  • Mortiscia80

Trevlig helg folket :) Har varit en berg- och dalbana till vecka rent känslomässigt, sedan höll jag på att bli sjuk men det gick över snabbt som tur är. Ville bara titta in och meddela att jag lever i princip ;)

• Eurydike
    Freddie K skrev 2023-11-17 15:59:05 följande:

Det känns som att jag missar något här i livet. Min kompis ringde och berättade hur kär hon har blivit och att den mannen hon har träffat är för bra för att vara sann. Är det så att jag har missat kärleken eller så?

Wow! Det låter spännande och jag är glad för hennes skull 😍
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-11-17 18:02:04 följande:

Trevlig helg folket :) Har varit en berg- och dalbana till vecka rent känslomässigt, sedan höll jag på att bli sjuk men det gick över snabbt som tur är. Ville bara titta in och meddela att jag lever i princip ;)

Trevlig helg på dig! 😊 Det låter spännande och vilken tur att du lyckades ducka en förkylning 🤧 Skönt att få ett livstecken från dig här i tråden!
  • Freddie K

Jag brottas med två stora frågor: How's it hanging och Who let the dogs out?

• Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-11-18 00:37:11 följande:
    Trevlig helg på dig! 😊 Det låter spännande och vilken tur att du lyckades ducka en förkylning 🤧 Skönt att få ett livstecken från dig här i tråden!
    Tack vännen :) Ja jag har inte mått så bra sista månaden pga känslostormar men det håller väl på att lägga sig nu. Ska ta det lugnt i helgen, vila och bara göra lugna saker :) Vad ska du göra?
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-11-18 05:47:58 följande:

Jag brottas med två stora frågor: How's it hanging och Who let the dogs out?

Frågade ChatGPT. Den hade inga vettiga svar iaf....
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-11-18 10:06:59 följande:
    Frågade ChatGPT. Den hade inga vettiga svar iaf....
    Haha, nej, kanske inte, men det är inte heller några vettiga frågor. Tungan ute
Svar på tråden Här är vi alla vänner.