Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag försöker skypa med en kompis, men det går inget bra. Ingen av oss vet hur det fungerar.
Jag försöker skypa med en kompis, men det går inget bra. Ingen av oss vet hur det fungerar.
Jaha, kära vänner. Hur har ni det så här på kvällen? .
Trött... Sonen väckte mig tjugo över fem imorse.
Imorgon blir det datoräventyr deluxe. Ska hämta hem min gamla burk som i princip nog bara är skrot, och så ska jag återlämna den nya jag köpte som jag inte gillar. Sedan ska jag försöka meka i den gamla burken lite och om det inte går ska jag försöka med en ännu äldre burk, bara lägga i hårddisken och se om jag kan slänga över lite RAM också. Om inget av detta funkar får jag hålla till godo med makens medan jag försöker hitta en där min hårddisk passar rakt in, då är allt löst och livet kan återgå till det normala, äntligen.
Morrn, morrn. .
Jag köpte D-vitamin igår. Ska ta en tablett varannan dag. Hur länge dröjer det innan de ger effekt?
Morrn, morrn. .
Jag köpte D-vitamin igår. Ska ta en tablett varannan dag. Hur länge dröjer det innan de ger effekt?