Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2024-11-25 20:54:31 följande:
    Oj! Ja det skulle verkligen vara otippat om det skulle vara gott, låter märkligt. Jag lär inte våga prova x)

Haha ja :) Det är väldigt mysigt. Det finns något liknande på Dollar nu! En kompis tipsade mig så jag var dit idag. Tack! {#emotions_dlg.flower}
    Ja, det var verkligen otippat och märkligt!

Vad bra och snällt av din kompis att tipsa 🧶
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-28 21:10:44 följande:
    Ska se om jag orkar ta kort under helgen, väldigt mysigt garn :) Men nu är jag då heeelt slut! Träffade karln idag och jag tror att hela saken att slappna av så totalt påminde min kropp om att den egentligen är bortom sina fysiska gränser... Redo för sängen för länge sedan 😴 Imorgon kväll kommer han till mig istället 🥰
    Det låter som en mysig trötthet! Själv testade jag melatonin istället för karl och det var inte alls lika avslappnande 😅 Hoppas ni har det lika mysigt och avslappnande ikväll! 🥰
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-30 17:42:41 följande:
    Ja verkligen 😊 Vi hade en fin kväll igår också, sedan sov han som en stock 😅 Ett mycket gott betyg. Sedan fick han med sig Silviakaka hem 😉😁

Vilken styrka har du på ditt Melatonin? Jag har tänkt köpa men det är omöjligt att veta vad som är starkt och vad som är normalt.
    Vad mysigt det låter och skönt att ni båda kan slappna av och sova så gott i varandras sällskap! Det var verkligen ett gott betyg och vem vill inte ha med sig hembakad kaka hem 😋

Jag köpte de starkaste receptfria som fanns på Apoteket! Det fanns 3 och 5 mg som skulle fungera som en fyradagarskur mot jetlag. Tyvärr funkade det inte för mig. Ikväll hoppas jag att jag lyckas somna i hygglig tid, för jag ska träffa en kompis imorgon och ha en riktig heldag 😊
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-12-02 15:01:22 följande:

Ni kanske har märkt att jag inte har skrivit något på ett par dagar? Jag har fastnat i ett nytt data-spel. Warcraft II. Ni vet det där urgamla från 1993-1995? Väldigt roligt, men samtidigt så frustrerande för jag dör hela tiden. Samma sak var det med. Heroes Of Might And Magic. Jag ska nog inte spela såna spel, men jag kan inte låta bli. Skäms

Vi lärde oss förra gången var du håller hus när du blir tyst som en mus! 🤫🐭 Om du inte kan låta bli så är det ju bara att fortsätta, för något annat vore ändå omöjligt 😉 Men jag kan förstå att det är drygt att dö hela tiden.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-12-02 15:26:30 följande:
    Jo, men jag glömmer tid och rum när jag spelar och jag blir allt mer indragen i min bubbla. Skäms
    Du kanske behöver perioder av ensamhet för att sakna det sociala? Om du har sådana tendenser så behöver det ju inte vara något negativt, särskilt om det inte påverkar någon annan och du själv inte mår dåligt av det ☺️
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-30 21:34:39 följande:
    Och i varandras armar ;) Det kommer att bli mer bakning framöver med jämna mellanrum, han äter så gärna av det jag gör och han tyckte att kakan var perfekt! :)

Oj, det var värst! Jag köpte en burk när jag var utomlands för en massa år sedan, men minns tyvärr inte styrkan... Så synd att de inte funkar för dig :( Men jag har ett tips som du kan testa nästa år och det är maskroste! Det är grymt effektivt :D Iaf för min del. Du tar de gula blombladen, låter dem torka och sedan gör du te som vanligt av dem. Några klunkar brukar räcka för mig faktiskt.
    Så mysigt! 😉 Här är det bara jag som äter om jag bakar och det är inte lika roligt, fast då får jag desto mer kaka 😅 Kul att han uppskattade den!

Ingenting funkar tyvärr för mig när det gäller sömn, så jag blev inte så överraskad, men maskroste är helt klart värt att testa. Tack för tipset! Det låter väldigt spännande 🤩
  • Eurydike

Nämen, sitter du här alldeles ensam Torsten! Har Freddie glömt bort dig nu när han spelar så mycket? Här får du en ostbåge att trösta dig med 🐀😋

• Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-12-02 20:55:53 följande:
    Ja supermysigt verkligen 😊 Jag myser fortfarande efter det där. Nästa gång jag bakar lutar det åt morotskaka 😀 Men det får bli om ett par veckor, man kan inte vräka i sig godsaker hela tiden.

Ja, maskrosor är ändå gratis så värt att testa 🙂 Håller tummarna!
    Förstår verkligen det! Mmm morotskaka är supergott, men jag förstår hur du tänker angående att man inte kan vräka i sig godsaker hela tiden. Iofs låter ju morotskaka rätt nyttigt, nästan som sallad 🥕😉

Exakt! Väldigt billigt och bra om det funkar 🌼
  • Eurydike
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2024-12-05 06:36:50 följande:
    Yummi! Mi love miself a cheese doodle. Spank u very much. .
    Varsågod! Jag hittade den under fåtöljen, så den hade nog legat där ett tag och var en riktigt vällagrad lyxostbåge 😉
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-12-05 06:35:51 följande:
    Jo kanske det, men jag saknar inte det sociala så mycket. Däremot saknar jag vissa personer. 
    Då tycker jag att du kan fortsätta spela som du gör nu, men lätta lite på ytspänningen i bubblan ibland och släng iväg ett sms eller två till personerna du saknar 😊
Svar på tråden Här är vi alla vänner.