• KillBill

Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!

Anonym (SD) skrev 2020-03-13 12:01:06 följande:
    Det är inte han som styr Sverige, men det kanske du inte visste? Och menar du att andra partier helt plötslig vill börja prata med SD?

Stefan Löfven bjöd i onsdags in alla partiledare till krismöte om corona.
    I samband med detta möte klagade Jimmie Åkesson och menade att mötet borde ha skett en vecka tidigare men då var Åkesson och skrämde flyktingar i Turkiet..

Faktum är att Jimmie skolkade från kris-övning för att kunna åka till Turkiet. Övningen genomfördes i Sveriges riksdag den 5 mars för samtliga av riksdagens ledamöter i kammaren. Övningen fokuserade på några av de uppgifter som kan bli aktuella för riksdagen vid kriser och krigsfara.

Det säger en hel del om Jimmie Åkesson att han skolkar från riksdagsarbetet och kritiserar tider för möten som ändå inte hade kunnat genomföras eftersom han var på semester..

#SYNABLUFFEN

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Anonym (ÅKESSON_Är_SVARET) skrev 2020-03-13 19:30:44 följande:

Åkesson tog ansvar för Sverige och hindrade flyktingarna att komma hit.

Med Åkesson som stadsminister skulle Sverige åter bli en Nation där vi Svenskar kan vara trygga och då inte bara mot brott utan även i våra roller som män och kvinnor.

Genustramset skulle bort. Fler Svenskar skulle födas. Barn skulle få växa upp i familjer där pappa är pappa och mamma mamma, syster är syster och bror är bror.

Med Åkesson som stadsminsiter skulle vi påbörja ett Swexit men knyta vänskapliga band med USA och deras president Donald Trump, men även med Ryssland och Potus.

Jimmie Åkesson är en hjälte och hans gärning har bara börjat. I framtidens historieundervisning i skolan kommer de Svenska barnen att få lära om Mannen som återskapade Folkhemmet Sverige där alla har sina givna roller och ingen måste gå över gränsen.

Svammel. Jimmie Åkesson har under sin Turkietresa inte stoppat en enda flykting från att komma till Sverige. Att det finns personer som tror detta är förbluffande.
  • KillBill
    Anonym (ÅKESSON_Är_SVARET) skrev 2020-03-13 23:02:26 följande:

Fascism hit och fascism dig. Italien och Mussolini är snart 100 år borta. Men borta är inte tankarna om att ett Folk och en Nation behöver en Ledare.

Att pendeln svänger fram och tillbaka innebär inte att Åkesson vill bli en Mussolini - men han vill att kvinnor och män ska leva i harmoni med varandra utifrån deras respektive biologiska förutsätnningar och han vet att ett Folk behöver en stark ledare och han vet att vi Svenskar av idag behöver återupprätta Folkhemmet under hans vägledning.Hur vet du det? Och vad gör den svage Löfven under tiden - mer än att tillsätta samordnare utan att agera själv.

Löfven är raka motsatsen till Åkesson - Löfven kan aldrig visa vilken väg Folket ska ta.

Till skillnad mot Jimmie Åkesson så agerar Stefan Löfven baserat på vad experterna kommer fram till..
  • KillBill
    nihka skrev 2020-03-14 09:18:27 följande:
    Jo, Åkesson tänker sig nog att "folket", vilket brukar betyda SD och SD-vänliga, ska få ta sin plats i expertpaneler bland epidemiologer, virologer och pandemiexperter enbart i i egenskap av SDare och SD-vänliga.

Mycket bra artikel som beskriver problemet med M och SDs ifrågasättande av experter. 

https://www.gp.se/kultur/kultur/kollapsromantiken-%C3%A4r-livsfarlig-1.25357723
  • KillBill
    Oj, tydligen ska bara personal som sympatiserar med SD och liknande ha rätt till barnomsorg i Åkessons Sverige..

Bild
  • KillBill
    Anonym (ÅKESSON_Är_SVARET) skrev 2020-03-14 23:55:43 följande:

Jimmie Åkkesson och t ex Donald Trump år Folkledare med egenskaper vi andra bara kan fantisera om. Varken Virus eller etablissemangets hånfullheter biter på dem.

• KillBill
    Anonym (Jimmy) skrev 2020-03-15 11:36:33 följande:

Frågan är vad alla som hatar Åkesson ska rösta på för snart har ju alla partier kopierat SD agenda man t.o.m tävlar om att gå längre så är då dessa partier rasister också
    Socialdemokraterna
    Moderaterna
    KD 
    ?Till viss del även Liberalerna då 

Räknar man då in SD så är ju faktiskt 75% av Svenska folket på rätt spår även om det är många år för sent

Nej ett parti som SD har alltid varit emot invandring/varit främlingsfientligt (även när Sverige hade låg invandring) medan partier som M och S idag vill begränsa invandring pga. brist på bostäder och problem med integrationen. 

Det är inget nytt att Socialdemokraterna kan driva en restriktiv invandringspolitik (om detta har ansetts vara befogat) läs mer om luciabeslutet https://sv.wikipedia.org/wiki/Luciabeslutet.

• KillBill
    nattuw skrev 2020-03-15 19:09:04 följande:

SSD skulle innebära en reell möjlighet för ett allt mer irrelevant S att klamra sig fast vid makten.

SDs högerpopulism och de senaste årens försök från SD att förfalska historien i syfte att smutskasta S gör det totalt osannolikt med ett regeringssamarbete mellan S och SD. Däremot vekar SD och Vänsterpartiet ha lättare för att samarbeta.
  • KillBill
    nattuw skrev 2020-03-16 15:01:04 följande:
    Underskatta aldrig socialdemokratins makthunger.

Jag tycker att SD som inlett ett samarbete med vänsterpartiet för att försöka nå makten verkar rätt makthungriga. Håller du inte med?

• KillBill
    Anonym (ÅKESSON_Är_SVARET) skrev 2020-03-17 09:04:20 följande:
    Jag tror heller inte att JIMMIE bryr sig om vad Stadsmedia skriver, tror inte ens att Han håller reda på alla lokala Blaskor.
    Men Själv tar Jag illa upp när folk är dumma mot Honom. När Jag var liten brukade Pappa sjunga Herren är Min Herde för Mig.
    Jag har ändrat lite: JIMMIE är Min Herde, Mig skall inget fattas. Han låter Mig vila på gröna Ängar. Han för Mig till Vatten där jag finner RO.
    Jag har hört att många Sverigedemokrater har en bild på "den store ledaren" Jimmie Åkesson på väggen. Har du något liknande?
Svar på tråden Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!