Letrozol - följas åt 2020
Det är en lång tid att gå på en sådan behandling om man har så många symptom speciellt när de kan påverka ens dag negativt.. Jag fick spolning under utredningen sen fick jag letrozolen. Funderar på att ta kontakt med dem igen kom att jag kör Letrozol utan läkarordination nu.. vad har du för dos? Jag har tog 1,5 nu senast. Börjar känna symptom som jag brukar få innan mens.. har 8 dagar kvar nu. Mina cyklar är runt 31 - 33 dagar och känns alltid som en evighet, kan inte tänka mig ett halvår..
Jag har regelbunden mens så den biten har aldrig varit ett problem.. undrar dock om jag har en regelbunden ägglossning, vissa månader känner jag jättemycket och de flesta inget alls. Nu med Letrozol blir jag ett monster i 2 veckor istället för i två dagar. Känner ibland inte igen mig själv kan bara sitta och gråta när jag är på jobbet, tur jag har en bra rumskamrat. Och har stora symptom på ägglossning, dock har jag inte längre ont i brösten på samma sätt.
Känner du dig redo att komma igång nu igen? Hoppas verkligen på att pausen hjälper för dig. Har du testat något annat under tiden eller du har bara väntat? Tänker typ munkpeppar eller açaí?
Skönt för dig att mensen är regelbunden :) förstår vad du menar med att man blir ett monster, det är samma här. Det gäller att ha folk omkring sig som förstår vad som händer :)
Yes, nu är jag så redo som det går att bli, gjorde vul i tisdags och där kunde läkaren se en äggblåsa på 24 mm så fick ta Ovitrelle under kvällen i tisdags så nu är det bara att vänta och se i stort sätt :D nej, jag valde att pausa allt helt, kände att både kropp och knopp behövde fokusera lite på annat :)