Letrozol, PCO
Förstår hur du menar, man vill liksom få ok på att det inte är något annat som stökar så att man inte kör på med Letrozol jättelänge och sen visar det sig att det va nåt annat problem liksom. Vi håller iaf på att kolla upp så att allt ser ok ut hos min kille så att inte jag sitter och proppar i mig hur mkt hormoner som helst helt i onödan.
Är detta din tredje eller fjärde gång med Letrozol? Om det är 20% chans varje gång så kommer det ju statistiskt sett i genomsnitt ta ett antal gånger innan man lyckas så du är ju fortfarande inom ramen för det förväntade/normala :)
Men om du är orolig kanske du kan göra spolningen om inte detta försök tar sig? Hur funkar det, måste man göra det vid ett visst tillfälle? Och det kan väl inte va så himla vanligt att ha stopp... eller?
det är min tredje omgång, så det är sant, vi får hoppas att det tar sig inom kommande månader. så jäkla segt att det ska ta sån tid bara haha!
läste precis att det är typ runt 10% av de som har problem med att bli gravida som har stopp, så inte jättevanligt! och jag har inte haft klamydia, ingen endometrios, eller operationer som kan göra att man får stopp. har ju varit gravid en gång förut också (vilket var anledningen till att läkaren inte tyckte vi behövde göra spolningen). men frågan är ju om stopp kan uppkomma senare? det var ju trots allt 7 år sedan..