Letrozol, PCO
Ja uppdatera oss efter!:)
det låter ju jättebra! fick du fast gubbe ikväll?
alltså jag är typ lite orolig för ovitrellesprutan, jag är jättespruträdd. vart ska man ta den och gör det ont? kanske min sambo får ta den på mig om det går
perfekt ju! har du tagit sprutan nu?
okej det låter bra, det ska jag nog klara men jag tror jag får be min sambo ta den hehe. stämmer det att man måste ha den i kylen efter man hämtat den från apoteket?
Hej hörni! Idag har jag tagit ett test. Man kan ana en skymt av ett streck, både jag och min sambo ser de! De kan ju fortfarande vara ovitrelle då de är 11 dagar efter den men jag är fortsatt hoppfull iallafall :)
Ja de är en lååångsam period :/ men snart är du där!
Jag har testat lite under dagarna som gått för att se när sprutans hcg ska vara ur kroppen. Vad tror du/ni om de?
Den senaste är från imorse och den innan från tre dagar sedan! Innan de är de dagarna efter sprutan
nu har jag varit på första ultraljudet på CD 11 och hade tre större äggblåsor, 14,16 och 17mm. så hon sa att jag nog ska köra med enkeldos om det blir en nästa gång.
men hon sa att slemhinnan inte var så tjock, någon som har erfarenhet av det? vad innebär det? hinner den mogna innan ägglossning?!
oj gud då kanske vi inte borde ha sex? nej hon sa inget om de, bara att det är ägg som troligtvis droppar av längre fram och att vi skulle se på måndag. men ahaaa då kanske vi inte borde ha sex? :( vad är riskerna att det blir trillingar måntro?
hon sa att jag kunde börja med ÄL-test också förresten, de va länge sen jag gjorde de, hur ska jag ta dem, på eftermiddagen va? hur många test per dag tar ni?
det låter ju jättebra! fick du fast gubbe ikväll?
alltså jag är typ lite orolig för ovitrellesprutan, jag är jättespruträdd. vart ska man ta den och gör det ont? kanske min sambo får ta den på mig om det går