Letrozol, PCO
Okej. Man tycker ju att de borde gå ner fortare när man skrapar...
hur gick de idag? Var de positivt? :D
Okej. Man tycker ju att de borde gå ner fortare när man skrapar...
hur gick de idag? Var de positivt? :D
Fan då.... men nu kan du börja om på en ny kula! <3
Har ni genomgått eller ska ni genomgå en missfallsutredning? för om jag inte missminner mig har ni drabbats av rätt många :( Min läkare sa till mig att om jag får missfall igen kan någon medicin tas i början av graviditeten för att typ motverka det... ingen aning om vad de är för mirakelmedicin och varför inte alla får det.
Usch! Jag kan inte ens föreställa mig hur du måste känna <3 hoppas verkligen att dem hittar anledningen och kan åtgärda det så ni får er efterlängtade barn <3
När är de du ska dit? Är de vanlig spolning med kontrastvätska du skall göra? :)
Jag kör på provera nu för att få mens och sedan köra letrozol Trippla dos igen :)
Okej, om de är spolning så har jag gjort det två gånger. Man gör de för att se att de inte är några blockeringar eller annat strul som kan ställa till de för en graviditet. Det är lite obehagligt men gör absolut inte ont :)
Det tycker jag du borde göra. brukar din mens komma av sig själv efter mf? Har förstått att de är väldigt olika på hur lång tid de tar för mensen att komma igång.
Okej okej, hur som haver hoppas jag dem finner en anledning till missfallen och kan åtgärda det!
De där är tydligt positivt. Om jag vore du hade jag åkt in till Gynakuten och krävt att dem tagit ett blodprov och gjort ultraljud... de har gått alldeles för lång tid nu för att du ska ha kvar hcg...
Jag såg också ett streck! Tycker som russin12 att du ska ringa och be dem kolla ultraljud och hcg-prover så du får veta vad som händer! Inte kul att gå runt och inte veta :/
Vad bra, uppdatera oss efteråt :))
Åh vad tråkigt :(( hur mår du?