amandakollb skrev 2020-10-19 14:42:14 följande:
okej men skönt att ha ett datum att räkna ned till! och jag förstår dig gällande tempen, den kan verkligen ge mycket huvudbry, så låter skönt att bara bekräfta äl med den och sen sluta.
okej så du fick inte heller göra äggledarspolning i början av er utredning? Det fick inte jag heller, tyckte det var konstigt då alla andra verkar få göra det. hoppas verkligen det tar sig denna omgång <3
Absolut! Det viktigaste är ju att man har ett datum för test tänker jag :) De tidigare två försöken har jag fått mens på Ovitrelle+16 och Ovitrelle+14. Hoppas att den håller sig borta denna gång!
Tempen har inte gått upp supermycket ännu så kanske behöver tempa några extra dagar för att bekräfta men sen så.
Näe, enligt min klinik så är det ett steg man gör när man fått till några försök som inte lyckats. Kanske olika från fall till fall hur man gör men för min del känns det som ett bra steg framåt om det inte tar sig. Känner att det isf kanske löser problemet till varför det inte lyckas. Tråkigt att ha uppehåll och kanske inte få till fler försök iofs men det försöker jag att inte fastna i för mycket.
Men du, RUL om några dagar... Hur känns det? Hur mår du? Känner du bebisen ännu? Har ni berättat för omgivningen eller väntar ni? Vill ni/har ni möjlighet att ta reda på könet?