• Kvarna

Kvinnliga incels

Män och kanske främst unga män beskrivs ganska barbariskt som då unga, arga och sexuellt frustrerade. Personer som inte finner sin plats i dagens samhälle och som målbild att beskriva dessa män används psykiskt sjuka personer som till råga på allt är aggressiva och vulgära.

Men kvinnliga incels då? I kvinnors fall kanske det inte handlar om ett ligg men som känner att dom är oförmögna att få det som anses norm d.v.s. villa, vovve, Volvo och barn. Kvinnor som kommit snett in i relationer där ligget var just ett ligg där det i efterhand bara var det som det handlade om från mannens sida där kvinnan känner sig sviken.

Min teori är att dessa istället för att näthata engagerar sig i feministiska organisationer. För att klargöra så alla feminister är inte incels men den aggressiva och manshatande delen av feminismen har sin livsnäring av kvinnliga incels. Det är deras sätt att få utlopp för sin frustration och bli bekräftade av andra i en liknande situation.

Som stöd för detta så vid feministiska tillställningar(föreläsningar, torgmöten e.t.c) så ser man folk som säkert har ett fint inre och många förtjänster men utseendet är inte på deras sida. Återigen alla är inte mindre vackra men du skulle inte i något annat sammanhang finna lika många objektivt mindre vackra människor i en grupp på 30-100 pers. Annars kan man ju bara googla, vill inte hänga ut folk så därför klistrar jag inte in exempel.

Så frågorna är ju varför talas det inte om kvinnliga incels och hur tar det sig i uttryck? Hur tror du deras frustration levs ut?   

• Svar på tråden Kvinnliga incels
  • Anonym (Anonym signatur)
    Anonym (hmm) skrev 2020-01-29 15:00:19 följande:

Jag skrev ju just att jag får det!? Varför säger du emot då? 

Jag skrev att kvinnor OFTAST gör det på männens initiativ.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2020-01-29 15:03:51 följande:
    Jag skrev att kvinnor OFTAST gör det på männens initiativ.
    Och varför gör dem de då? Jag tror säkert att män frågar om det ofta men att kvinnor skickar det till dem, ja om de gör det så är det väl inga problem eller? Då har de väl gjort det av egen vilja antar jag. 

Sen så känner jag många kvinnor som säger att de aldrig får dickpics skickade till sig, så jag undrar var du hänger om du får så mycket dickpics skicakde till dig?
  • Anonym (s)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2020-01-29 13:36:39 följande:
    Kvinnor gör det oftast på männens initiativ efter oerhört tjat och efterfrågan av nakenbilder på f*tta, rumpa och bröst.

Män skickar dickpicks spontant utan att kvinnan är med på det.
    Fast frågan är varför dom gör det? För dom som skickar dickpics är ofta dom killar som också får kvinnor så uppenbarligen verkar det fungera för dom. Skulle det aldrig fungerat för någon som gjort det utan att dom tvärtom skulle nobbas då skulle dom sluta. Det är därför vi som inte kan få kvinnor intresserade inte lyckas för vi gör inte det som brukar vara trakasserier.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (s) skrev 2020-02-01 23:38:36 följande:
    Fast frågan är varför dom gör det? För dom som skickar dickpics är ofta dom killar som också får kvinnor så uppenbarligen verkar det fungera för dom. Skulle det aldrig fungerat för någon som gjort det utan att dom tvärtom skulle nobbas då skulle dom sluta. Det är därför vi som inte kan få kvinnor intresserade inte lyckas för vi gör inte det som brukar vara trakasserier.
    De kanske tror det är detsamma som att säga "Hej"?
  • Anonym (LL)
    Anonym (hmm) skrev 2020-02-02 02:49:55 följande:

De kanske tror det är detsamma som att säga "Hej"?

Jag har uppfattat det som att det för många är en form av blottning och/eller ett försök att byta till sig motsvarande material. För många år sedan när jag nätdejtade och kollade vad det handlade om, så visade det sig ofta vara upptagna män som var livrädda att visa sitt ansikte eller uppge sitt namn men gick igång på att visa kuken och ville ha bilder i retur. Stört, lågpannat och extremt lite kittlande.
  • Anonym (s)
    Anonym (LL) skrev 2020-02-02 09:34:10 följande:
    Jag har uppfattat det som att det för många är en form av blottning och/eller ett försök att byta till sig motsvarande material. För många år sedan när jag nätdejtade och kollade vad det handlade om, så visade det sig ofta vara upptagna män som var livrädda att visa sitt ansikte eller uppge sitt namn men gick igång på att visa kuken och ville ha bilder i retur. Stört, lågpannat och extremt lite kittlande.
    Kommer aldrig fatta grejen med det. Har aldrig fattat grejen med dickpics. Skulle aldrig skicka en. Det känns så stört.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (s) skrev 2020-02-03 02:07:54 följande:
    Kommer aldrig fatta grejen med det. Har aldrig fattat grejen med dickpics. Skulle aldrig skicka en. Det känns så stört.
    Din känsla är rätt! Det är stört!
  • Anonym (kille)

Som svar på din fråga om det finns kvinnliga incels, dom kallar sig för feminister, 

Men utan nyfeminismen, hade jag fortfarande trott att lägga ned energi, tid och pengar på en kvinna för att skaffa familj som sedan spricker för att hon är missnöjd och hon använder barnet som en hämnd och ett kontrollmedel som ett nästa steg i livet.

FY FAN VA JAG ÄR GLAD ATT JAG SLIPPER DET!

Tack feminismen.

Även om feminismen förstört en generation av kvinnor, vilket är hemskt. Jag hoppas att dom kommer att få bra och fruktsamma liv även som ensamna.

Det hat som råder där är illa, och mot reaktionen har blivit incels. Det är inte heller bra. Jag bara hoppas att dom kommer till sina sinnens fulla bruk igen och inser att dom inte behöver en kvinna, för en kvinna behöver en man mer än vad en man behöver en kvinna. 

Man måste släppa saker för att kunna gå vidare i livet och vara lycklig. Och det behöver inte betyda att man har en partner. Det börjar ju hos sig själv först.

• Ignoramus

Haha! Hahahaha! Ha!

Feminister hatar män för att kvinnor blir förtryckta av män. Både på ett strukturellt och personligt plan. Genom hela livet.

Incels hatar kvinnor för att de inte får sex.

Feminister demonstrerar sitt hat genom att stärka andra kvinnor att kräva mer utrymme och respekt, och typ skriva debattartiklar.

Incels demonstrerar sitt hat genom att sitta och skriva att kvinnor borde dö/våldtas/hotas/misshandlas. Och ibland även förverkliga dessa åsikter. För att de inte får ha sex trots att de är så ?snälla? och ?respektfulla? killar.

Anonym (kille) skrev 2020-02-06 01:44:40 följande:

Som svar på din fråga om det finns kvinnliga incels, dom kallar sig för feminister, 

Men utan nyfeminismen, hade jag fortfarande trott att lägga ned energi, tid och pengar på en kvinna för att skaffa familj som sedan spricker för att hon är missnöjd och hon använder barnet som en hämnd och ett kontrollmedel som ett nästa steg i livet.

FY FAN VA JAG ÄR GLAD ATT JAG SLIPPER DET!

Tack feminismen.

Även om feminismen förstört en generation av kvinnor, vilket är hemskt. Jag hoppas att dom kommer att få bra och fruktsamma liv även som ensamna.

Det hat som råder där är illa, och mot reaktionen har blivit incels. Det är inte heller bra. Jag bara hoppas att dom kommer till sina sinnens fulla bruk igen och inser att dom inte behöver en kvinna, för en kvinna behöver en man mer än vad en man behöver en kvinna. 

Man måste släppa saker för att kunna gå vidare i livet och vara lycklig. Och det behöver inte betyda att man har en partner. Det börjar ju hos sig själv först.

• Anonym (hmm)
    Ignoramus skrev 2020-02-06 08:52:58 följande:

Haha! Hahahaha! Ha!

Feminister hatar män för att kvinnor blir förtryckta av män. Både på ett strukturellt och personligt plan. Genom hela livet.

Incels hatar kvinnor för att de inte får sex.

Feminister demonstrerar sitt hat genom att stärka andra kvinnor att kräva mer utrymme och respekt, och typ skriva debattartiklar.

Incels demonstrerar sitt hat genom att sitta och skriva att kvinnor borde dö/våldtas/hotas/misshandlas. Och ibland även förverkliga dessa åsikter. För att de inte får ha sex trots att de är så ?snälla? och ?respektfulla? killar.

Jag trodde inte feminister hatade män?
Svar på tråden Kvinnliga incels