• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2024-12-08 19:11:53 följande:
    Ja där funkade det utan problem 
    Nandez skrev 2024-12-08 17:27:02 följande:
    JaSkrattande
    Det tog en bra tid innan lyckades få ut tuggummit från serven Ja det var det 🙂

Skrattande
  • Anonym (Titti)

Stora inkomster på reklamen, och så små utgifter som möjligt. 

• Mayjel
    Anonym (Titti) skrev 2024-12-11 17:30:55 följande:

Stora inkomster på reklamen, och så små utgifter som möjligt. 

Skönt att slippa reklamen numera. Tack vare medlemmen Rayzler som länkade till en gratis adblocker. Känner fortfarande en gränslös tacksamhet gentemot honom för detta Solig 
    Nu blir det så mycket lättare att skriva härinne och bläddra runt. 
  • Blond tjej
    Mayjel skrev 2024-12-11 17:33:58 följande:
    Skönt att slippa reklamen numera. Tack vare medlemmen Rayzler som länkade till en gratis adblocker. Känner fortfarande en gränslös tacksamhet gentemot honom för detta Solig 
    Jag har också adblocker efter som jag höll på bli tokig på reklamen som ploppade upp längs ner på sidan  
  • Anonym (Tummen upp för den funktionen)

Är ni moderatorer medvetna om att det finns förtäckta prostitutionstrådar här på Familjeliv?

Jag vill prata i PM med forumvärd om detta och peka ut flera av de nätprostituerade kvinnorna som gör sig tillgängliga med sina kodade porrtrådar och öppna kontonamn för privatkontakt. Och även ett par torskar som jag misstänkt länge. 

• Nandez
    Mayjel skrev 2024-12-11 17:33:58 följande:
    Ja, reklamen kan göra en tokig
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2024-12-12 16:55:32 följande:
    Jag har också adblocker efter som jag höll på bli tokig på reklamen som ploppade upp längs ner på sidan  
    Och la sig över text
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-12 21:32:00 följande:

Är ni moderatorer medvetna om att det finns förtäckta prostitutionstrådar här på Familjeliv?

Jag vill prata i PM med forumvärd om detta och peka ut flera av de nätprostituerade kvinnorna som gör sig tillgängliga med sina kodade porrtrådar och öppna kontonamn för privatkontakt. Och även ett par torskar som jag misstänkt länge. 

Bumpar denna text och vill åter påminna forumsvärd att kontakta mig privat. Eller så kan jag skriva PM till er.

Det finns medlemmar härinne som inte följer reglerna utan har nån sorts missbruk och tvångstankar som gör att de fortsätter spamma samma olovliga skräp, åter och igen. 
  • Blond tjej
    Nandez skrev 2024-12-12 21:39:49 följande:
    Och la sig över text
    Det var sjukt irriterande 
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2024-12-14 19:59:36 följande:
    Det var sjukt irriterande 
    Ja, verkligen irriterande
  • molly50
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-14 09:02:55 följande:
    Bumpar denna text och vill åter påminna forumsvärd att kontakta mig privat. Eller så kan jag skriva PM till er.

Det finns medlemmar härinne som inte följer reglerna utan har nån sorts missbruk och tvångstankar som gör att de fortsätter spamma samma olovliga skräp, åter och igen. 
    Du lär nog inte få kontakt md forumvärden så här,utan du får nog kontakta forumvärden själv.
    molly50 skrev 2024-12-15 19:21:35 följande:
    Du lär nog inte få kontakt md forumvärden så här,utan du får nog kontakta forumvärden själv.
    Japp, gjorde detta häromdan och det ordnade sig med allt!
  • molly50
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-15 19:26:28 följande:
    Ok. Det är bra. Glad
  • Nandez
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-15 19:26:28 följande:
    Bra att det löste sig
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?