• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Anonym (Tummen upp för den funktionen)
    molly50 skrev 2024-12-01 00:15:47 följande:
    Nej,jag kunde inte bry mig mindre om det.
    Men jag är ändå nyfiken på varför man ger sig in i trådar med ett ämne man inte gillar.
    Just i jultråden vet jag inte. Kanske de är avundsjuka på folk som ännu inte tappat sin julglädje. De själva är nerdeppade och känner att de måste ta ut sitt missnöje nånstans. Kanske lätt för dem att ge sig på entusiastiska personer som pratar om ett intresse de brinner för?
  • molly50
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-01 00:25:24 följande:
    Just i jultråden vet jag inte. Kanske de är avundsjuka på folk som ännu inte tappat sin julglädje. De själva är nerdeppade och känner att de måste ta ut sitt missnöje nånstans. Kanske lätt för dem att ge sig på entusiastiska personer som pratar om ett intresse de brinner för?
    Det är möjligt. Men de lär ju inte få några reaktioner på att sätta tummen ner på alla inlägg.
    Det är ju bara fånigt.
  • RaYzLeR

Jag tycker att Familjeliv fungerar bättre nu. Man kan citera inlägg och man kan komma in på folks presentationer så man kan skicka PM.

Finns det fler problem som inte blivit bättre?

• Nandez
    molly50 skrev 2024-12-01 00:04:05 följande:
    Jag har märkt av det. T ex i en tråd där man diskuterar om julen.
    Vad finns det för anledning att tumma ner där?
    Gillar man inte julen så är det ju helt frivilligt att gå in i en sådan tråd.
    Håller med, det finns ingen anledning att tumma där, det tummas även t andra liknande trådar
  • Nandez
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-01 00:08:06 följande:
    Ja, det finns ju folk som inte gillar julen och de kanske vill visa sitt missnöje eller nåt. Tråkmånsar men inget att fästa sig vid. 
    Bryr mig inte det minsta men finner det lite märkligt
  • molly50
    Nandez skrev 2024-12-01 21:44:53 följande:
    Håller med, det finns ingen anledning att tumma där, det tummas även t andra liknande trådar
    Ja,jag har också sett det. Men just i jultråden så fanns det absolut ingen anledning att tumma ner på inläggen om det inte bara var för att jäklas.
    Och i så fall så var det bara fånigt.
  • Nandez
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-01 00:25:24 följande:
    Mycket möjligt att det är så men det är tramsigt 
  • Nandez
    RaYzLeR skrev 2024-12-01 21:37:12 följande:

Jag tycker att Familjeliv fungerar bättre nu. Man kan citera inlägg och man kan komma in på folks presentationer så man kan skicka PM.

Finns det fler problem som inte blivit bättre?

Dom funktionerna fungerar annars så vet jag inte
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-12-01 21:46:36 följande:
    Ja,jag har också sett det. Men just i jultråden så fanns det absolut ingen anledning att tumma ner på inläggen om det inte bara var för att jäklas.
    Och i så fall så var det bara fånigt.
    Det tummas i tråden Vad blir det till middag, finns ingen anledning till att göra det heller. Bara tramsigt 
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?