Nygift och otrogen
Om det nu var så att det handlar om henne så är det ju ännu värre. Hade han haft ett uns av heder och/eller respekt för dig och er familj hade han brutit upp med dig för att få vara med henne. Så gör ju en normalt funtad människa. Man testknullar ju inte den man är förälskad i under några veckor INNAN man funderar över vem man ska välja. Hade hon inte visat sig vara vad du vill påskina som galen, utan en fortsatt härlig och sexig kvinna, så hade han förmodligen valt henne. Han hade alltså kunnat hamna i sitsen att han gjort dig på smällen och lämnat dig för henne. Då hade han ju krävt att du gjorde abort istället. Då hade du blivit den andra kvinnan som var paria. Fräsch kille!
Oavsett. Vad hemskt att du försvarar honom. Var med honom då om det är så himla normalt agerat och en massa förmildrande omständigheter. Jag är äcklad över den här sjuka historien.
Allt är ju relativt, han äger ju så klart den största skulden men douche är nog att ta i.
Ja det är värre att han faktiskt fick så starka känslor för henne, helt klart. Men han ville ju vara med henne då, inte hela tiden. Det var ett för stort steg att bryta upp enligt honom själv just för att han var kär i mig. Det var ju hon som berättade att han sagt att han kanske skulle lämna mig, han hade glömt bort det. Han valde bort henne när dom fortfarande hade en god relation. Sen får man ju inte glömma att han och jag hade en lång relation, hon en fling med honom. Så klart var hans känslor starkare för mig, vi har barn ihop. Han hade aldrig krävt att jag skulle göra abort, jag är mamman till hans barn.
Jag tycker inte det är normalt agerat, jag tycker det är fullständigt vidrigt. Jag vill bara försöka förstå honom för att själv ge mig någon form av förståelse. Tycker också äcklad är ett rätt starkt ord.