Nygift och otrogen
Han kan ju vara tacksam att någon kvinna fortfarande vill ha honom. Ter sig för oss övriga inte som ett giftasmaterial. Jäkla as!
Han kan ju vara tacksam att någon kvinna fortfarande vill ha honom. Ter sig för oss övriga inte som ett giftasmaterial. Jäkla as!
[quote=80188278][quote-nick]Anonym (Kvinna86) skrev 2020-01-26 19:05:59 följande:[/quote-nick]Han sa ja till mig framför släkt och vänner? Höll om mig, kysste mig, sa att han älskade mig osv. Det är väl ett bevis på att han ville gifta sig med mig? Jag är inte ond, jag tvingade honom inte till något.
Vilket gör att han ljög för din familj, hans familj och era vänner.
Ok. Skitsamma, du tar inte till dig någonting och förnekar allt som människor försöker få dig att förstå. Han är säkert själaglad, han har haffat en fullkomligt blåögd kvinna som tror på alla hans lögner, hur genomskinliga de än må vara.
Kom ihåg denna tråd när han är otrogen och sviker dig igen... Det här knappast den man som kommer att göra dig lycklig....
För henne ja. Men inte för din man.
Man kan inte såra någon så mycket om man älskar personen. Och jo han ljög. Han gav löften framför alla som han inte höll under samma tidpunkt
Är man rädd att förlora sin partner så är det bättre att vara ärlig om sin otrohet än att ljuga om den eller att inte säga något alls.
Ärlighet och tillit är två viktiga byggstenar i ett förhållande.
Folk som varit otrogna påstår ju att det går.
Men oavsett vilket så saknar man ju all form av respekt för den man är tillsammans med när man väljer att ligga med någon annan bakom sin partners rygg.
Nej det bevisar att han har dig runt sitt finger. Min man gjorde också saker som var bra. Men det som man minns mest är det som sårar.
Att lita på någon som bevisat sig vara opålitlig är höjden av dumhet. Han ljög till och med för dig under er vigsel.. han kan ljuga om vad som helst utan samvete.
Jag förstår inte tjafset...Du verkar ju ha bestämt dig för att fortsätta med honom och försvarar i princip allt han gjort. Så gör det då. Du köper ju inte något andra säger, och ändå är du besviken...Jag fattar verkligen inte. Snart 700 inlägg och du står fortfarande och stampar vid inlägg 1.