Nygift och otrogen
Hade han varit ärlig och visat ånger så kanske.
Men eftersom han inte gjorde det så fick han ingen mer chans.
Hade vi haft barn hade kanske också saken sett annorlunda ut.
Men det hade vi inte heller. Tack och lov.
Alltså förlåt men nu fattar jag inte alls längre. Gick bakom din rygg med din vän och DESSUTOM inlett ett förhållande med henne? Vad gjorde han först bakom ryggen då som inte var ett förhållande?
Jag trodde du menade att om man är gift och har barn kan man ge fler chanser. Ärlig och visa ånger är ju något annat. Men det kanske behövs något slags kombination.
Ja jag minns dig, du hade flera kloka inlägg. Jag vet egentligen inte vad jag känner, han har ju de facto inte varit otrogen nu men däremot dragit igång något som jag trodde var överspelat och dessutom med samma person. Är det något speciellt med just henne och dom två eller tog han henne för hon var enklast? Kommer han fortsätta med henne eller någon ny? Jag hade typ önskat att det vore någon annan han skrivit att han saknade, inte henne.
Jag vet, och jag kommer antagligen stanna nu men mest för fasaden inte för att det finns något att bygga på i vårt förhållande. Jag älskar honom nog inte på samma sätt längre. När allt skedde första gången så ville jag heller inte att hon skulle få honom typ och det var förnedrande. Jag tycker vi gått igenom allt i terapin men tydligen inte...
men jag älskar ju honom, jag har ju också investerat så mycket i vårt liv tillsammans och jag vill inte kasta bort det. Vi har ju ett fungerande och egentligen bra liv, förutom att han vill knulla en annan kvinna då. Jag tycker ju inte han varit otrogen nu men det drog upp många onödiga sår och jag förstår inte varför han gör det?