Anonym (L) skrev 2019-12-22 13:08:03 följande:
Jag kan läsa alldeles förträffligt. Och även förstå innehållet i en text.
Följande är fakta:
DU startade en ts om Frida Boisens krönika.
DU påstod felaktigt att hon avsåg alla svenska män. De som kan läsa ser tydligt att hon highlightar att det INTE rör sig om alla män! Däremot att FÖR MÅNGA svenska män misshandlar och att när hon skriver om det får hon mail från flera hundra män om vad som borde göras med henne.
Fakta är dessutom att du och andra likasinnade konsekvent VÄGRAT svara på frågor om ni inte håller med om att det är för många män som misshandlar eller om andelen män som gör det är på en lagom nivå (själva kärnpunkten i hennes krönika). Ni vägrar och svara på vad ni anser om de män som kallar henne muslimsubba och tycker hon ska våldtas mm.
Den tystnaden är extremt tydlig och det är uppenbart vad den tystnaden innebär.
Fakta är dessutom att ni i ren desperation drar upp Lamottes dotter, något som är fullständigt offtopic.
Men jag kan besvara den desperationen ändå, de som anser att Lamottes dotter ska våldtas är lika lågt stående svin som anser att Frida ska utsättas för samma sak, som alla de svin som anser att det är ett icke problem att det finns svenska män som misshandlar.
Låt se nu om du är kapabel att svara på de frågor du fått ställda flera gånger men hittills vägrat svara på.
Jag har redan svarat på den frågan och sagt att det inte är ok, Hur många gånger ska jag behöver upprepa mig?