Inlägg från: Anonym (vitondska) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vitondska)

Svenska män är ondskan!!

Nu stödjer jag inte Lamotte eller vad han skriver , Men han är ett bra exemple på när en person an nån konstigt anledning ska ta alla hot och klagar han blir han aklagat för att ha en offerkofta av sverige största kvällstdining 

Dom sitter och gör skillnad på folk, det är inte seriöst.Vill vi göra nåt åt sånt här måste vi  ha nolltolerans 

• Anonym (vitondska)
    Anonym (L) skrev 2019-12-22 10:00:59 följande:
    Åter igen, Du ljuger medvetet (förmodligen av ideologiska skäl) när du påstår att Boisen sagt att alla svenska män är svin som ska utrotas. Hon skrev VÄLDIGT TYDLIGT att det inte rör sig om alla svenska män. Däremot för många svenska mån. Du håller inte med om att för många svenska män misshandlar? Är det en lagom mängd för dig?
    Varför är det mer allvarlig när Bosien hotas än Lamottes 13 åriga dotter? Har jag idelogiska skäl? Vad har då Aftonbladet och Bosien? 
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (Undrande) skrev 2019-12-22 11:38:34 följande:
    Var någonstans hotas Lamottes dotter? Det är givetvis inte okej, men var finns själva hotet? Jag hittar det i alla fall inte.
    Oj då du var snabb på att reljera över hotet mot att en 13 åring ska våldtas

Vart finns hotet mot Boisen? Allt jag har sätt är bara hennes påståenden.Lammote har iallfall screen shoots och andra bevis 

Tycker du att en 13 årig förjänas  att våldtas för henens pappa har en åsikt du inte gillar? Man kan tolka de så 
  • Anonym (vitondska)

Skrämmande att se hur många som anser att det är ok att hota Lamottes barn med våltdtäkt i denna tråd 

• Anonym (vitondska)
    Anonym (Undrande) skrev 2019-12-22 11:54:29 följande:
    Aha.
    Självklart är det inte okej, inte någonstans, men det här är väl ingen tävling i vem det är mest synd om?
    Dessutom har jag fått för mig (jag kan ha fel) att Joakim Lamotte gör en hel del själv för att provocera fram hot och liknande, för att sedan gnälla om det offentligt.
    Frida Boisen gnäller ju åtminstone inte.
    Interjuvar människor, ska hans dotter våldtas för det?
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (L) skrev 2019-12-22 12:11:48 följande:
    Kan du hänvisa till ett enda inlägg där någon tycker det? Hittar inte det någonstans. Sedan må Lamottes dotter vara väldigt off topic. Du startade en tråd om Frida Boisens krönika, inte om Lamottes dotter.
    Man kan tolka en del som det, men du kan kanske inte kan läsa? 
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (L) skrev 2019-12-22 13:08:03 följande:
    Jag kan läsa alldeles förträffligt. Och även förstå innehållet i en text.

Följande är fakta:

DU startade en ts om Frida Boisens krönika.

DU påstod felaktigt att hon avsåg alla svenska män. De som kan läsa ser tydligt att hon highlightar att det INTE rör sig om alla män! Däremot att FÖR MÅNGA svenska män misshandlar och att när hon skriver om det får hon mail från flera hundra män om vad som borde göras med henne.

Fakta är dessutom att du och andra likasinnade konsekvent VÄGRAT svara på frågor om ni inte håller med om att det är för många män som misshandlar eller om andelen män som gör det är på en lagom nivå (själva kärnpunkten i hennes krönika). Ni vägrar och svara på vad ni anser om de män som kallar henne muslimsubba och tycker hon ska våldtas mm.

Den tystnaden är extremt tydlig och det är uppenbart vad den tystnaden innebär.

Fakta är dessutom att ni i ren desperation drar upp Lamottes dotter, något som är fullständigt offtopic.

Men jag kan besvara den desperationen ändå, de som anser att Lamottes dotter ska våldtas är lika lågt stående svin som anser att Frida ska utsättas för samma sak, som alla de svin som anser att det är ett icke problem att det finns svenska män som misshandlar.

Låt se nu om du är kapabel att svara på de frågor du fått ställda flera gånger men hittills vägrat svara på.
    Jag har redan svarat på den frågan och sagt att det inte är ok, Hur många gånger ska jag behöver upprepa mig?
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (vitondska) skrev 2019-12-21 17:42:28 följande:
    Det är ju vi som är måltavla . Konstant får vi höra hur hemska vidriga vi är och hur kvinnor hatar män , Inte undra att sån nedsättande retorik drar till sig idoter ,Jag tycker inte att det är rätt att man hotar folk även om dom skriver provocerande saker ,Men på dom låter de som dom skrivit en artikel om hostmedecin och nu helt oförklarligt får dom hat mot sig, Dom utrycker sig hatiskt och folk svarar tillbaka
    LÄS VAD
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (vitondska) skrev 2019-12-21 17:42:28 följande:
    Det är ju vi som är måltavla . Konstant får vi höra hur hemska vidriga vi är och hur kvinnor hatar män , Inte undra att sån nedsättande retorik drar till sig idoter ,Jag tycker inte att det är rätt att man hotar folk även om dom skriver provocerande saker ,Men på dom låter de som dom skrivit en artikel om hostmedecin och nu helt oförklarligt får dom hat mot sig, Dom utrycker sig hatiskt och folk svarar tillbaka
    LÄS VAD
Svar på tråden Svenska män är ondskan!!