Inlägg från: Anonym (vitondska) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vitondska)

Svenska män är ondskan!!

Håller ni med Frida Boisen om att Svenska män är ondskan själva?

Eller kan det vara så att hennes eget hat och attacker får folk att bita tillbaka?

Vad tycker ni håller ni med henne eller inte?

Personligen tror jag man får det man sår   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-12-21 12:35
    www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0nJLOg/jag-ar-lillfittan-som-ska-sta-till-svars

• Svar på tråden Svenska män är ondskan!!
  • Anonym (vitondska)
    MsFry skrev 2019-12-21 17:30:13 följande:
    Ska vi inte prata om mäns våld och hat mot kvinnor menar du? För det är det hon skriver om. Tycker du att det är jobbigt att läsa? Prova att vara måltavla för våldet och hatet istället...
    Det är ju vi som är måltavla . Konstant får vi höra hur hemska vidriga vi är och hur kvinnor hatar män , Inte undra att sån nedsättande retorik drar till sig idoter ,Jag tycker inte att det är rätt att man hotar folk även om dom skriver provocerande saker ,Men på dom låter de som dom skrivit en artikel om hostmedecin och nu helt oförklarligt får dom hat mot sig, Dom utrycker sig hatiskt och folk svarar tillbaka
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (?) skrev 2019-12-21 17:49:46 följande:
    Varför tar du åt dig?

Är du en sån där incel?
    Är du en sån där manshatare som inte rakar dig under armarna? 
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (så jävla dum tråd!) skrev 2019-12-21 18:25:14 följande:
    Och du vet inte ens att man inte ska skriva "utav" (det heter av bara) 

(ok jag läste visst en bit till i tråden, men den blev inte bättre) 
    Vem bryr sig? Folk som leter småfel har INGET att komma med 
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (så jävla dum tråd!) skrev 2019-12-21 18:23:47 följande:
    Nu börja tråden balla ur, verkligen. Har läst så här långt (till detta inlägg men nu fick jag ärligt talat nog) 
    Bra då behöver du inte läsa nå mer, Hej då 
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (Aska) skrev 2019-12-21 22:53:34 följande:

Det är förjävligt att kvinnor ska behöva få mejl med sådant skit. Tyvärr rätt vanligt även på sociala medier om en kvinna "dristar sig" att vara av en viss åsikt eller skriver om ämnen som vissa män drar upp i näsan och ser rött. Jag har själv drabbats av det och oftast är det män på yttersta högerkanten dvs anhängare av tex SD som går igång som tomtar och troll.
    Gå in på joakim lamotte FB sida och ta del av en del brev han får, där det står att hans dotter ska våldas sen mördas så fort han krtiserar invandringen och belyser dess kosekvenser ,där har du hat men de är väll inte så viktigt han är ju en vit man 
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (L) skrev 2019-12-21 23:14:52 följande:
    Är det kvinnor som skriver så till honom?
    Vet inte men man kan tydligt se hur media som aftonbladet gör skillnader, först hånar dom lamotte och säger att han tycker synd om sig själv, men när Boisen blir hotat du är alla svenska män svin som ska utrotas,, lite skillnad beroende på vem som blir hotad
  • Anonym (vitondska)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-12-21 23:50:23 följande:

[quote=80115284][quote-nick]Anonym (vitondska) skrev 2019-12-21 23:40:50 följande:[/quote-nick]Vet inte men man kan tydligt se hur media som aftonbladet gör skillnader, först hånar dom lamotte och säger att han tycker synd om sig själv, men när Boisen blir hotat du är alla svenska män svin som ska utrotas,, lite skillnad beroende på vem som blir hotad[

Svin som ska utrotas ?Du tycker inte att du överdriver en liten aning nu.

Aboslut överdrev lite för effekt , men sak frågan är ju fortfarande varför ska en del kunna bli hotade och dom får skylla sig själva, med Bosien är ett oskyldigt litet lam , man gör ju verkligen skillnad på folk och folk 
Svar på tråden Svenska män är ondskan!!