Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

Fler över 40 som planerar barn?

Jag tog ett test dagen innan BIM som visade ett svagt, svagt plus. Jag vågar inte riktigt tro på det förrän det är starkare men tänk om...

Jag är 43 och vi har försökt (hemma på kammaren) i flera år.

• Stora My

Mozarella77: Grattis!

Nykär15: Tack! Har funnits med här i tråden ett bra tag men inte skrivit på länge.

• Stora My
    Mozzarella77 skrev 2020-08-27 07:03:08 följande:

Grattis! Härligt! Har du testat på nytt?

Jag har testat igen och det är starkare. Jag är alldeles mållös. Det var liksom sista chansen nu och det lyckades. Kan knappt tro det...
  • Stora My
    Emuda skrev 2020-08-27 18:15:55 följande:

-Åh så underbart! Hjärtegrattis till Er!! <3

Tack! Nu ska den bara stanna kvar hos mig.
  • Stora My
    Lill Fia skrev 2020-08-27 20:00:39 följande:

Så roligt att höra, stort Grattis!

Det ger mig hopp Och styrka att fortsätta kämpa! <3

Tack!

Om det är något man behöver på den här resan så är det hopp, styrka och kämpaglöd. Jag håller tummarna för dig!
  • Stora My
    Camulla skrev 2020-08-31 20:41:01 följande:

MEN jag ska ha mens på tisdag kväll eller onsdag morgon, och det här är ett Early som ska vara 99% säkert tre dagar innan. Efter 10 minuter var det helt blankt. Hoppet lever dock liiiite än, hehe.

Spännande! Jag håller tummarna! När testar du igen?
  • Stora My

Patricia4: så fint av din förra man att erbjuda sin hjälp och stöttning. Verkligen hjärtat på rätta stället. Vad gäller din kille så är det oerhört sorgligt att han inte vill ha del i sitt barns liv.

• Stora My
    gunbran skrev 2020-09-09 18:10:35 följande:

Känner fortfarande ingenting. Inga ömma bröst, ingen molvärk, absolut nada! Brukar ju ändå ha någon form av PMS symtom nu, men inte ens det. Tveksamt om äl ägt rum ens, trots positivt på stickan.

Får se om vi får en ny chans om någon vecka!

Håller tummarna för att du får en riktigt fin äl som resulterar i nåt ännu finare :).

Jag kände ingenting nu när jag plussade. Inga symtom eller PMS känningar heller. Håller tummarna det är ett tecken för dig.
  • Stora My
    caramia skrev 2020-09-10 17:26:04 följande:

Hej hörni! Jag har följt hur det går för er alla, även om jag inte varit så aktiv. Vi bestämde oss nämligen efter förra missfallet att det får vara bra nu och jag skulle sätta in spiral. Skulle bara vänta på mensen, som nu är en vecka sen. Jag har inte känt NÅGONTING, vilket jag har gjort alla andra gånger, så jag var helt övertygad om att den bara var sen. Men idag testade jag och till min förvåning är jag gravid!

Det är svårt att känna glädje efter alla missfall, men Hurra!!! Här käkat E-vitamin ett tag och ska fortsätta med det, så det bli spännande att se om det gör skillnad! (Greppar halmstrån, jag vet).

Grattis! Så kul!
  • Stora My
    FruganK78 skrev 2020-09-11 10:49:07 följande:

Hej alla!

Jag skrev ett inlägg här för ett tag sedan och har inte varit inne sen dess. Imorse tog jag ett test och det visade två fina streck, alltså GRAVID!! Jippiiiii! Vi trodde inte att det skulle ta sig den här gången, men det lyckades på fjärde försöket. Vi hade tänkt ge det en månad till och sen lägga ner allt. Jag fyller 42 om några veckor, min man är 46 och detta blir mitt femte barn, vårt tredje gemensamma. Jag är glad, lite chockad, orolig och allt möjligt på en och samma gång.

Så roligt! Grattis!
Svar på tråden Fler över 40 som planerar barn?