Inlägg från: caramia |Visa alla inlägg
  • caramia

Fler över 40 som planerar barn?

AndraSladdis skrev 2020-01-09 22:53:42 följande:

Hej!

Vi har försökt i 5 månader nu att få till ett syskon (7 försök). Inga plus, inga missfall utan bara möjlig kemisk två gånger (svaga sträck). Tänkte att det kanske var roligare att skriva här och kanske få lite stöd på den här resan än i trådar där det känns att hälften plussar varje månad. 

Välkommen!
  • caramia
    Solros2 skrev 2020-01-13 21:29:16 följande:

Tråkigt ! Sitter spänd här vet inte om det blir för mig denna månad ! BIM 25/1 Den väntan är jobbigt!

Lycka till !

Ja, den är så lååång alltid! Håller tummarna för dig!
  • caramia
    AndraSladdis skrev 2020-02-03 20:22:46 följande:

Jaha, då kom mensen! Var faktiskt en lättnad efter alla blanka test. Nästa gång testar jag bara vid BIM (säger jag visserligen alltid, men nu SKA det bli av!)

Var i cykeln befinner ni er?

Å vad trist att det inte tog sig! Håller tummarna för nästa gång! Här är jag på BIM -2. Känner mig inte det minsta gravid, så det blir nog inte denna gång här heller. Men en liten låga hopp brinner ju alltid ????
  • caramia

BIM +1 idag. Hoppet lever, tänk om...ändå vill jag verkligen inte testa. Inte än. Börjar det blöda så vill jag leva i tron att det bara är mensen som är sen. Jag vill inte uppleva ett missfall till!

• caramia
    Camulla skrev 2020-03-03 19:34:25 följande:

Wow! Vad spännande. Jag håller tummarna.

Tack!
  • caramia

Åh, håller tummarna! Har du några symptom nu? [/quote]

Tack! Svårt att säga, jag känner mig svullen och stingslig, men brukar vara likadan innan mensen. Blev yr och lite svimfärdig idag och hoppas att det är ett tecken!

• caramia

Testade idag i alla fall. Ett svaaagt positivt. Tänker unna mig att känna mig glad idag, sen lär det ju sluta i missfall som de andra, men jag är ju i alla fall gravid! Hurra!!
  • caramia
    Eskobar77 skrev 2020-03-04 14:54:54 följande:

Grattis!

Jag hoppas att vi andra också snart får det där efterlängtade pluset! =)

Tack!! Håller tummarna så hårt för er andra också!
  • caramia
    Grilimy skrev 2020-03-05 08:54:00 följande:

I morgon ska vi äntligen få komma på ett "utredningsbesök" ultraljud, spermaprov och samtal så får vi se om de bestämmer sig för att hjälpa oss! Håll tummarna. Hittills har personalen varit väldigt negativa mot oss och efter ett par telefonsamtal har jag varit riktigt ledsen och helt tappat hoppet. Ingen peppande lyftande personal, snarare raka motsatsen så jag är lite nervös inför i morgon.

Lycka till imorgon! Hoppas ni får bättre bemötande också!
Svar på tråden Fler över 40 som planerar barn?