Yngre killar som är sugna på äldre kvinnor, vad beror det på?
Vet inte vem frågan är riktad till.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-12-08 15:43
Exempelvis om en 25-årig kille är intresserad av en 50-årig kvinna.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-12-08 15:43
Exempelvis om en 25-årig kille är intresserad av en 50-årig kvinna.
Tror inte alla unga killar attraheras av varenda kvinna som är äldre. Kanske det är mer en kvinna omkring 30 som har utstrålning vet vad hon vill som lockar 10-12 år yngre killar
Nu har ju jag passerat 50, så jag är inte ung längre, men när jag var yngre tyckte jag alltid att äldre kvinnor var mer attraktiva. Förutom att de hade mer i huvudet, så var deras ansikten vackrare, brösten finare, kropparna läckrare, osv.
Nu är jag jämnårig med dessa mogna kvinnor men jag tycker fortfarande att de är finast.
Om tjejer hans egen ålder inte vill ha han ska han inte intressera sig för mig så är det bara. Varför tror många killar att bara för att en tjej är äldre så ska hon vara tacksam över å få lite uppmärksamhet av en yngre kille? Vi är samma tjejer bara äldre och vi vill ha samma killar vi ville ha när vi var yngre säger jag. Tror många håller med mig i mitt tankesätt.
Det kan nog ligga en del i det, att man dömer sig själv hårdare. Många män i din ålder vill också ha betydligt yngre kvinnor än dem själva. Det är mest yngre trafik till medelålders kvinnor har jag hört och förstått, vilka är svåra att ha förhållanden med och hitta något djupare.
Det beror på att de tror att de kan få kravlöst sex på det sättet. Tyvärr är det inte sant, eftersom äldre kvinnor som söker yngre män är förvuxna tonåringar. Vilket är ännu värre än en riktig tonåring.
Det beror på att de tror att de kan få kravlöst sex på det sättet. Tyvärr är det inte sant, eftersom äldre kvinnor som söker yngre män är förvuxna tonåringar. Vilket är ännu värre än en riktig tonåring.
Finns det alltid en anledning till att yngre killar 19-25 gillar äldre?
Tror inte alla unga killar attraheras av varenda kvinna som är äldre. Kanske det är mer en kvinna omkring 30 som har utstrålning vet vad hon vill som lockar 10-12 år yngre killar
De kvinnor över 50 som tagit hand om sin kropp och utseende och som har stil, självförtroende och vågar njuta - det är dem vi pratar om. De vågar ta för sig och de har en utstrålning som inte går att motstå. Ni som träffat en vet. Modiga män med stil oavsett ålder kan få chansen att komma in i deras värme.
Sen finns det många kvinnor både över och under 50 som inte har tagit hand om sig och därmed inte har samma attraktionskraft. Mycket osund övervikt bland yngre kvinnor, där det inte sitter på rätt ställen och ingen stil på kläder eller smink.
Det samma gäller för män. Yngre och äldre som gör det bästa av det de har har bättre chans att finna kärlekslycka än män med ölmage, svettlukt och gamla avdankade kläder.
Inte så komplicerat egentligen.
De kvinnor över 50 som tagit hand om sin kropp och utseende och som har stil, självförtroende och vågar njuta - det är dem vi pratar om. De vågar ta för sig och de har en utstrålning som inte går att motstå. Ni som träffat en vet. Modiga män med stil oavsett ålder kan få chansen att komma in i deras värme.
Sen finns det många kvinnor både över och under 50 som inte har tagit hand om sig och därmed inte har samma attraktionskraft. Mycket osund övervikt bland yngre kvinnor, där det inte sitter på rätt ställen och ingen stil på kläder eller smink.
Det samma gäller för män. Yngre och äldre som gör det bästa av det de har har bättre chans att finna kärlekslycka än män med ölmage, svettlukt och gamla avdankade kläder.
Inte så komplicerat egentligen.