Inlägg från: Anonym (mogen sötma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mogen sötma)

Yngre killar som är sugna på äldre kvinnor, vad beror det på?

Nicke989 skrev 2019-12-12 12:54:09 följande:

Nu har ju jag passerat 50, så jag är inte ung längre, men när jag var yngre tyckte jag alltid att äldre kvinnor var mer attraktiva. Förutom att de hade mer i huvudet, så var deras ansikten vackrare, brösten finare, kropparna läckrare, osv.
    Nu är jag jämnårig med dessa mogna kvinnor men jag tycker fortfarande att de är finast.

Så ovanligt och härligt att det finns såna som tänker som du.

Jag är kvinna och i din ålder och tänker precis tvärtom vilket är lite jobbigt med tanke på att jag inte ser ut så själv längre som jag själv uppskattar.
  • Anonym (mogen sötma)
    Anonym (Kanske) skrev 2020-09-10 16:05:26 följande:
    Du föredrar män i din egen ålder och äldre förmodar jag 
    Nej tvärtom! Endast yngre.
  • Anonym (mogen sötma)
    Nicke989 skrev 2020-09-10 19:06:46 följande:
    Faktum är att sedan jag skrev det du citerade har jag träffat en kvinna som är 57. Helt perfekt för mig.
    Du ser nog bättre ut än vad du tror. Jag uppfattar i alla fall det som vanligt att kvinnor är hårda mot sig själva.
    Det kan nog ligga en del i det, att man dömer sig själv hårdare. Många män i din ålder vill också ha betydligt yngre kvinnor än dem själva. Det är mest yngre trafik till medelålders kvinnor har jag hört och förstått, vilka är svåra att ha förhållanden med och hitta något djupare.
  • Anonym (mogen sötma)
    Anonym (Glenn Medeiros) skrev 2020-09-11 10:19:42 följande:

Det beror på att de tror att de kan få kravlöst sex på det sättet. Tyvärr är det inte sant, eftersom äldre kvinnor som söker yngre män är förvuxna tonåringar. Vilket är ännu värre än en riktig tonåring.

Skrattar lite åt denna kommentar men måste erkänna att det ligger en del sanning i det. Känner mig fortfarande väldigt ung och upplevs som ung och har personligen aldrig riktigt känt mig "vuxen" på det det där klassiskt normativa sättet med villa, volvo, och vovve och 2 barn. Samma gäller många jag umgås med. Livsstilar spelar stor roll för hur man identifierar sig. Kravlöst sex är inte på kartan om man väljer att ha sex med mig. Där är jag väldigt "vuxen". Vill att man tar ansvar för relationer och kommunicerar sina behov.
Svar på tråden Yngre killar som är sugna på äldre kvinnor, vad beror det på?