• Anonym (H)

Yngre killar som är sugna på äldre kvinnor, vad beror det på?

Vet inte vem frågan är riktad till.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-12-08 15:43
    Exempelvis om en 25-årig kille är intresserad av en 50-årig kvinna.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Yngre killar som är sugna på äldre kvinnor, vad beror det på?
  • Anonym (Frankly Sinatra)

Det är väl bättre att en ung kille finner en äldre kvinna där han kan få lite vägledning istället för att göra ngt onödigt misstag med en yngre tjej t.ex. som att göra Henne på smällen. Men det är skillnad på Sex och Kärlek, jag tror oavsett ålder så kan man finna kärlek i ett förhållande men båda parter måste också vara tydliga med vad de är ute efter från första början.

• Anonym (Anonym man)

Jag är en man på 47, har sedan 15 års åldern varit intresserad av kvinnor mellan cirka 40 till 55, vilket jag fortfarande är idag, yngre har aldrig har jag aldrig varit sugen på, mer än som ögongodis. Har fått uppleva en sex med äldre kvinna när ja va 22, hon var 45. Det var otroligt skönt, men samtidigt väldigt nervöst. Tänker på den upplevelsen än idag, fast jag är lyckligt gift.

• Anonym (Anonym man)
    Anonym (Anonym man) skrev 2019-12-09 08:25:04 följande:

Jag är en man på 47, har sedan 15 års åldern varit intresserad av kvinnor mellan cirka 40 till 55, vilket jag fortfarande är idag, yngre har aldrig har jag aldrig varit sugen på, mer än som ögongodis. Har fått uppleva en sex med äldre kvinna när ja va 22, hon var 45. Det var otroligt skönt, men samtidigt väldigt nervöst. Tänker på den upplevelsen än idag, fast jag är lyckligt gift.

Det är spänningen det beror på för min del, dom är mer erfarna.
  • Smiley01

En tjej här på 39 år. Har 2 st kk just nu som är 23 och 24 år gamla. Båda två ligger med både yngre och äldre tjejer. De tycker att det är spännande med åldersskillnaden. De tycker att äldre tjejer är mer avslappnade och inte ställer så stora krav på dem. De behöver inte tänka på eventuella förhållanden och krav med det. De vet att de uppskattas för det de är. Sen tycker jag att det är en myt att unga killar behöver lära sig att ligga. De jag har träffat har haft ganska bra koll på läget. De får nog mer utbyte i sängen och sen är vi bättre på att suga. :) 
    Det är mina erfarenheter av ämnet iaf.. :) 

• Nicke989

Nu har ju jag passerat 50, så jag är inte ung längre, men när jag var yngre tyckte jag alltid att äldre kvinnor var mer attraktiva. Förutom att de hade mer i huvudet, så var deras ansikten vackrare, brösten finare, kropparna läckrare, osv.
    Nu är jag jämnårig med dessa mogna kvinnor men jag tycker fortfarande att de är finast.

• Latinofire
    Smiley01 skrev 2019-12-12 12:30:50 följande:

En tjej här på 39 år. Har 2 st kk just nu som är 23 och 24 år gamla. Båda två ligger med både yngre och äldre tjejer. De tycker att det är spännande med åldersskillnaden. De tycker att äldre tjejer är mer avslappnade och inte ställer så stora krav på dem. De behöver inte tänka på eventuella förhållanden och krav med det. De vet att de uppskattas för det de är. Sen tycker jag att det är en myt att unga killar behöver lära sig att ligga. De jag har träffat har haft ganska bra koll på läget. De får nog mer utbyte i sängen och sen är vi bättre på att suga. :) 

Tack för att du är du!
  • Anonym (Yngre)
    Anonym (Ensam (50år)) skrev 2019-12-09 07:47:39 följande:

Jag är medlem på många dejtingsidor och får många svar från  unga killar i 20-30 åldern.

Mycket smickrande, men det känns fel att ha ett förhållande eller sex med en kille som kunde vara min son.

Har du testat någon gång då?
  • Anonym (Yngre)
    Smiley01 skrev 2019-12-12 12:30:50 följande:

Låter som dessa två killar fick en jackpot
  • Anonym (Ragi)
    Oerhörd skrev 2019-12-08 23:00:38 följande:
    Medhåll. Ligger snarare med mycket snyggare unga killar nu än när jag själv var ung. Jag är inte blind eller gaggig än ;)
    Mums, låter härligt. Beskriv gärna hur dina senaste erövringar utseendemässigt och mentalt.
Svar på tråden Yngre killar som är sugna på äldre kvinnor, vad beror det på?