BIM januari
Tog ett till nu , hållt mig i tre timmar. Bilderna blir sämre här men utan tvekan i verkligheten. Åh hoppas den lilla stannar
Tog ett till nu , hållt mig i tre timmar. Bilderna blir sämre här men utan tvekan i verkligheten. Åh hoppas den lilla stannar
Oj vad lång cykel, men vilken lättnad att ni träffade in ÄL bra:) Hoppas dagarna går fort nu då:) Själv är jag på ÄL+9 har typ gett upp hoppet.. har inte ett enda symptom och allt är precis som vanligt vid denna tidpunkt i cykeln. Ska testa med early predictor imorgon på ÄL+10 men har redan ställt in mig på negativt. Chansen att vinna miljoner på lotto känns större:(
ÄL+10 och tog nyss ett early predictor.. både jag o min sambo kan se ett svagt ljusrosa streck!!! Tror jag svimmar nu. Vågar inte tro att det är sant! Hjälp:)))
Eller hur, så sjukt!? Har ju inga symptom!? Jag vågar inte riktigt ropa hej ännu.. måste ta fler test för att våga tro på detta:/ Och det är ju väldigt tidigt.. ska ju inte ha mens förrän på lördag. Så kanske ska börja med att vänta ut mensen.. åh så nervöst.
Imorse på ÄL+10 tog jag detta predictor early. IRL ser man ett ljusrosa svagt streck:) Köpte fler early test som jag ska tänkte ta imorgon och på onsdag. Hittade dock ett vanligt RFSU-test i badrumsskåpet, alltså inte ett tidigt gravtest, som jag tog nyss. Fick detta:
Vad tror ni?:))
Tack till er som kikat på bilden. Tog ett nytt nu efter att ha hållit mig i några timmar och tror jag har plussat?? Overkligt!
Kanske var lite otydlig, jag menar att jag har ett tydligt streck men inte i kontrollrutin, det sitter under den genomskinliga plasten. Men det var ett tydligt streck och såg inte ut som bara färg som samlats. Men i övrigt ser det tokblankt ut Jaja, hopas kan man alltid!
Om ni undrar varför det står förstagångsgravid i min profil är det för att jag var gravid när jag skapade kontot för ett par år sen, men fick missfall då.
Nu blev allt mycket mer verkligt:) ÄL+12 idag.
Tog test idag som var negativa, kanske möjligen någon konstig skugga men nä. Känner med hela kroppen att det inte blev något denna gång :( nu inväntar jag mensen om 6 dagar..