Anonym (putsa) skrev 2019-11-19 14:45:20 följande:
Nu vet jag inte vad du menar med kasta skit och nedvärdera men inlägg som går över gränsen brukar bli bortplockade. Förolämpningar till exempel är inte förenliga med forumreglerna.
Annars gäller att du har ingen särskild rätt att slippa bli kritiserad när du skriver om dina problem. Att ge sig på dig för att de tycker att dina problem inte är tillräckligt stora eller betydliga för att ta upp det utrymme du vill ge dem, kan också vara en aktion att bevaka en hjärtefråga.
Som du skriver så är FL till för alla att skriva, och så länge man håller sig till reglerna. Och att bry sig om just dig som människa är inget krav för att få delta i diskussionen.
Nej det är det ju såklart inte.
Men om det kommer någon till mig på gatan eller träffar mig på annat sätt och har ett problem. Inte sjutton börjar jag ge mig på den personen för att bevaka någon annan hjärtefråga. Såklart man tas för en elak person då.
Det är inte vad man får eller inte. Det är beteendet hos folk som inte är civiliserat.
Sen att du lägger så stor energi på att försöka ytterligare få rätt över mig i en tråd som handlar om hur man beter sig på ett seriöst sätt vittnar ytterligare på att man bara är ute efter blod och få rätt och inget annat.
Spär bara på mina teorier om hur onda människor egentligen är. Ingenstans visas medkänsla för nåt. Så länge man kan få rätt rätt och rätt i sin sak. Sen om personen bakom skärmen mår skit över sitt beteende det struntar man i.
Börjar försåt vart nätmobbning kommer från. Såna som ni.