BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Vi är på samma, idag är jag på ÄL+ 6. Har rätt mycket molvärk, typ som mensvärk i ländryggen. Sen om det är positivt eller ej vet jag inte ! Räknar dagarna tills jag iaf kan ta ett litet test som säkert är alldeles för tidigt och negativt men då har man iaf invigt testperioden hahah
Shit spännande! : DTror du att du hade det idag då alltså?
Nej aldrig vad ja vet och jag har fyra barn sedan innan :) jag har aldrig mellanblödningar och jag och sambon har inte myst så kontaktblödning va de inte heller igår.
Med risk för att det kan låta äckligt så va min nidis i så fall brun/slemmig och det kom ganska mycke på pappret och flera gånger när jag torka mig, men toa besöken sen dess så har inte varit något. Det är därför jag är osäker på om de va nidblödning då de va brunt men de lär vi märka :) hur har det varit för dig?
Men duu?! Min va också brun slemmig med en liten hint av rött!! Därför jag också blev osäker för vanligtvis skriver ju alla om ljusrosa. Men det drar ordentligt i magen idag! Jag har heller aldrig spottings annars...
Ja detta blir ju onekligen spännande!! Jag vet alla skriver just ljusrosa därför blir man osäker. Mitt va också en hint av rött! Och det har verkligen börjat kännas lite annorlunda i magen här med. Vi får se vart det tar vägen, men kul att ha samma symptom! Blev de bara en gång för dig eller fortsätter det komma? När hade du äl?
Ja men eller hur! :) nej jag var på toa nyss igen för att kolla och det kom inget mer för stunden. Jag vet inte exakt för jag tagit ovitrelle spruta, men det bör varit lördags, dudå?
Okej! Ja men då är de ju lätt att ha koll. Enligt olika sidor på nätet så är de antingen den 20:e el 22:e. Men jag hade tydliga tecken på äl den 20 så jag tror det va då. Nidis kom iså fall altså 7 dagar efter äl. Vilket borde kunna stämma när ägget brukar fästa har jag läst. Usch va nervös man blir ..
Det är ju också ett slags pirr. Håller tummarna!
Du kör inte med äl tester annars? :) inte långt kvar nu till man kan testa! När planerar du att testa ?
Tack för svar. Pos äl test 17/11 testade igår men negativt =( kan de vara för tidigt eller är det kört?
När börjar du testa? Hoppas molvärken betyder något. Jag är sån att jag förklarar bort om jag känner något och testar flera dagar efter bim om mensen inte kommit. Alla gånger jag haft symptom innan bim har det varit inbillning så hoppas på inga symptom alls.