• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Emmiealina
    EllaLo skrev 2019-11-30 11:39:58 följande:

Jag kan skymta en skugga! Hoppas det blir starkare för dig. :)

Angående progesteronkräm så har jag det hemma, men har inte börjat använda det. Men som du säger har jag också läst att det ska minska risken för missfall. Vet att vissa får typ progesteronsuppar att använda fram till v 12. Vet en youtube video med en tjej som pratar med progesteronkräm, pmar dig länk :)!

Toppen tack vad snällt!! Ska genast kolla! :)
  • Paramore1

Är på ÄL +7 idag, haft lite stickningar i eftermiddag och slängar av lillamående ibland, i flera dagar faktiskt. Men jag kan vara känslig ibland. Imon är det ÄL+8 och vet att det finns en del som plussar redan då, såå svårt att hålla sig från att testa!

• larssonc
    Patzy90 skrev 2019-11-30 16:43:45 följande:

Fast nu blir jag lite förvirrad. Du skrev ju i novembertråden idag att det är positivt och att det är starkare idag än typ igår. Att både du och din sambo det ett streck...

Har aldrig skrivit att det är positivt. Skrev att jag såg att streck som var starkare än det tidigare early jag tog. Undrade om fler såg det men är i princip ingen kvar i novembertråden.

Jag tog ett early i torsdags där jag såg en skugga men antog att det var ett spök. Sen tog jag ett vanligt igår som var blankt. Ett nytt vanligt imorse som var blankt och då hoppade jag över hit för antog att det var kört. Hade ett early kvar som jag tog bara för att efter att jag hållit mig i fem timmar och nu tycker jag att jag ser ett streck som är starkare än det early jag tog i torsdags. Så jag laddade upp det här med för att se om någon såg eftersom novembertråden typ är tom. Men ja, både sambon och jag tycker vi ser men sen kan man lätt få testögon när man gärna vill få ett plus..
  • Anonym (Test)
    larssonc skrev 2019-11-30 19:00:26 följande:

Har aldrig skrivit att det är positivt. Skrev att jag såg att streck som var starkare än det tidigare early jag tog. Undrade om fler såg det men är i princip ingen kvar i novembertråden.

Jag tog ett early i torsdags där jag såg en skugga men antog att det var ett spök. Sen tog jag ett vanligt igår som var blankt. Ett nytt vanligt imorse som var blankt och då hoppade jag över hit för antog att det var kört. Hade ett early kvar som jag tog bara för att efter att jag hållit mig i fem timmar och nu tycker jag att jag ser ett streck som är starkare än det early jag tog i torsdags. Så jag laddade upp det här med för att se om någon såg eftersom novembertråden typ är tom. Men ja, både sambon och jag tycker vi ser men sen kan man lätt få testögon när man gärna vill få ett plus..

Vet att många får spökstreck på just early och CB. Upplösningen gör att jag tyvärr inte ser något på bilderna.
  • FruA2019
    larssonc skrev 2019-11-30 16:12:51 följande:

Är det någon som ser något på detta?

Jag tycker mig kunna se en skymt av ett streck. Prova om några dagar igen. :)
  • solkakan

Jag ser ett svagt svagt streck på första bilden. Köp ett digitalt och vänta ett par dagar :)

• Snuffles
    larssonc skrev 2019-11-30 16:12:51 följande:

Är det någon som ser något på detta?

Möjligtvis något svagt på första bilden..
  • Snuffles

ÄL+8..det är såååå segt att vänta..långt kvar till bim..försöker tänka på annat men tankarna vandrar alltid tillbaka till ?tänk om?. Men nu börjar ju december imorgon..

• Smuffsan

Hej alla. Ägglossningen kom en vecka tidigare än vad vi trodde. Har periodvis oregelbunden mens så det kan vara lite klurigt att träffa ägglossningen. Vi körde med ägglossningtest som tur var. Men denna månad lyckades vi. ÄL +11 idag och ett svagt streck på CB early. Tog ett digitalt direkt efter. Nu hoppas vi det går vägen till augusti ????

• Snuffles
    Smuffsan skrev 2019-11-30 21:25:50 följande:

Hej alla. Ägglossningen kom en vecka tidigare än vad vi trodde. Har periodvis oregelbunden mens så det kan vara lite klurigt att träffa ägglossningen. Vi körde med ägglossningtest som tur var. Men denna månad lyckades vi. ÄL +11 idag och ett svagt streck på CB early. Tog ett digitalt direkt efter. Nu hoppas vi det går vägen till augusti ????

Stort grattis!!!
Svar på tråden BIM December 2019