Inlägg från: Anonym (En sladdis?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En sladdis?)

BIM December 2019

Hej på er! Vi har ej planerat detta men jag misstänker att jag kan ha blivi gravid och är de så så är de välkommet. :) Anledningen till att jag misstänker detta är att jag tror att jag kan ha fått en nikblödning igår!? Nån som har erfarenhet av detta och kan berätta hur de va för er?

Jag kopierar och lägger in mig i listan =)

1/12 - Pewc, Snarttrettiochtrevar89

2/12 - Nixtie

3/12 bobbycar92, pusselmamma

4/12 - Linnmal, Emmiealina

5/12 - boshab

6/12 - EllaLo, Mamma2014, En sladdis?

7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles

9/12- Asplövet18, S9191

11/12 - Smuffsan, MW90

12/12 - Mirum, FELT

13/12 - Tjoppa12

14/12 - Loppan883

16/12 - solkakan

19/12 - liloma, Nyckelpiga2017

20/12 - Mevi1315, 

22/12 - MissJibs 

23/12 - patzy90, myownworstenemy

24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym

28/12 - Supertrio

29/12 - Link92

30/12 - PelloBello

Plussat: 

FruA2019

Hoppas på sladdis

• Anonym (En sladdis?)
    EllaLo skrev 2019-11-28 16:55:24 följande:

Intressant! Såg att vi har samma BIM och jag är osäker ifall jag precis hade en nidblödning med..? Aldrig varit gravid så visste inte hur jag skulle tolka det riktigt, kan ju vara spottings kanske? Har du haft det förr? :)

Shit spännande! : DTror du att du hade det idag då alltså?

Nej aldrig vad ja vet och jag har fyra barn sedan innan :) jag har aldrig mellanblödningar och jag och sambon har inte myst så kontaktblödning va de inte heller igår.

Med risk för att det kan låta äckligt så va min nidis i så fall brun/slemmig och det kom ganska mycke på pappret och flera gånger när jag torka mig, men toa besöken sen dess så har inte varit något. Det är därför jag är osäker på om de va nidblödning då de va brunt men de lär vi märka :) hur har det varit för dig?
  • Anonym (En sladdis?)
    EllaLo skrev 2019-11-28 17:27:18 följande:

Men duu?! Min va också brun slemmig med en liten hint av rött!! Därför jag också blev osäker för vanligtvis skriver ju alla om ljusrosa. Men det drar ordentligt i magen idag! Jag har heller aldrig spottings annars...

Ja detta blir ju onekligen spännande!! Jag vet alla skriver just ljusrosa därför blir man osäker. Mitt va också en hint av rött! Och det har verkligen börjat kännas lite annorlunda i magen här med. Vi får se vart det tar vägen, men kul att ha samma symptom! Blev de bara en gång för dig eller fortsätter det komma? När hade du äl?
  • Anonym (En sladdis?)
    EllaLo skrev 2019-11-28 18:11:39 följande:

Ja men eller hur! :) nej jag var på toa nyss igen för att kolla och det kom inget mer för stunden. Jag vet inte exakt för jag tagit ovitrelle spruta, men det bör varit lördags, dudå?

Okej! Ja men då är de ju lätt att ha koll. Enligt olika sidor på nätet så är de antingen den 20:e el 22:e. Men jag hade tydliga tecken på äl den 20 så jag tror det va då. Nidis kom iså fall altså 7 dagar efter äl. Vilket borde kunna stämma när ägget brukar fästa har jag läst. Usch va nervös man blir ..
  • Anonym (En sladdis?)
    EllaLo skrev 2019-11-28 19:13:44 följande:

Du kör inte med äl tester annars? :) inte långt kvar nu till man kan testa! När planerar du att testa ?

Ne inga äl tester. Detta är som sagt inget vi planerat :) men jag har stenkoll på mens och äl pga att mensen är som en klocka, exakt 28 dagar emellan och äl känner jag tydligt +älflytningar. Barnet är givetvis välkommet om det nu är så men vi är också nöjda som det är :) jag tänker att man kanske kan testa på onsdag tidigast? Eller va tror du? När ska du testa? :)
  • Anonym (En sladdis?)
    EllaLo skrev 2019-11-29 06:43:14 följande:

Vilken tur du har, önskar man hade lika normal cykel :( Onsdag låter nog bra för dig. jag ska vänta till nästa fredag, jag hade ju äl senare än dig med :).

Ja de är ju lätt att hålla koll i alla fall. Lider med er som inte har de, blir lite tuffare då :( ja det låter ju rimligt. :) det bästa är ju att hålla sig till bim men iom blödningen så känns de som att de borde visa sig tidigare men jag kan ha fel :)
  • Anonym (En sladdis?)

Hej på er, behöver er hjälp :)

Ser ni ens strecket, eller är de bara jag? Tog detta nu på kvällen.. är det där strecket, det strecket som ska bli ifyllt / "spökstreck" eller är de svagt pluss? Har ni haft svaga pluss och i så fall hur såg de ut? Jag vet att det är för tidigt att testa och att jag borde ha tagit de i morgon bitti. Men jag kunde inte hålla mig haha. Mina symptom hittils är

Brun slemmig flytning (ganska mycket på äl+ 7)

Vita/gula tjocka typ älflytningliknande

Stickningar i brösten/ömma bröstvårtor

Mensvärk ( som går runt höfter/svank/ljumskar)

Humörsvängningar

Små illamående attacker

Jag inbillar mig säkert alltihop!

• Anonym (En sladdis?)
    Pusselmamma skrev 2019-12-02 19:07:09 följande:

Ser tyvärr inget på bilden blir för suddigt när jag zoomar.

Den bilden då?
  • Anonym (En sladdis?)
    Pusselmamma skrev 2019-12-02 19:07:09 följande:

Ser tyvärr inget på bilden blir för suddigt när jag zoomar.

Tog fel bild förut. Skulle ta denna :)
  • Anonym (En sladdis?)
    Snuffles skrev 2019-12-02 19:33:05 följande:

Ni är så många som vågar börja testa innan bim..är det någon mer än jag som har typ testångest och väntar in mensen..och om den inte kommer så väntar jag flera dagar till innan testet åker fram..haha kanske bara är jag..

Alla är vi olika :)
  • Anonym (En sladdis?)
    Snuffles skrev 2019-12-02 19:48:23 följande:

Ja absolut och tur är väl det..jätteroligt när andra testar och lägger upp bilder och de analyseras osv..mer jag som känner mig lite tråkig haha

Ne det är du inte, då slipper du ju att bli besviken innan mensen ens är beräknad och sparar pengar :) Önskar att jag kunde hålla mig! Haha Även om vi inte planerat detta så kommer ja bli besviken om de inte blir något pluss. Har liksom byggt upp lite hopp eftersom jag fick den där "nidisen" eller vad de nu va..
Svar på tråden BIM December 2019