BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Bim på söndag. Mår rätt illa ikväll, antagligen något skit som går då det ännu är tidigt men hoppas gör man alltid. Ska testa imorgon på bim-5. Plussade med mina andra två på bim-4. Hur mår ni andra med BIM runt hörnet? :)
Ang jobb, här är en till inom vården, hemtjänsten. Där man är på fötterna konstant. Med andra barnet kom foglossningen i vecka 10 så räknar med nått sånt igen. Får se hur det kommer gå att jobba. >.
Kommer även säga att han inte ska säga till någon men förstår att han måste säga det till personen som sköter schema och placering.
Ouch! Det är tidigt! Typ direkt efter ett plus. Men man måste ju göra det som är bäst för bebis. Jag kan nog vänta till v7/8 ungefär beroende på när under månaden det är! Så är väl inte jättetidigt men vissa kan ju dröja riktigt länge :)
Och på tal om symptom så har jag haft lite stickningar vid livmodern i några dagar och nu känns det konstigt vid livmodern. Det gör inte ont men känns. Vet inte hur jag ska förklara...
Fick en rosa flytning i lördags också. Och har ömma bröst. Men vet inte vad som är pga vad haha :)
Blev du sjukskriven med förra barnet eller hur länge kunde du jobba?
Bim på söndag. Mår rätt illa ikväll, antagligen något skit som går då det ännu är tidigt men hoppas gör man alltid. Ska testa imorgon på bim-5. Plussade med mina andra två på bim-4. Hur mår ni andra med BIM runt hörnet? :)
Ang jobb, här är en till inom vården, hemtjänsten. Där man är på fötterna konstant. Med andra barnet kom foglossningen i vecka 10 så räknar med nått sånt igen. Får se hur det kommer gå att jobba. >.
Så roligt med att några har symtom :)
Själv var jag hos gyn igår för att jag har haft som mensvärk i ca 4 veckor nu.
Han hitta inte orsaken till varför men antagligen så håller kroppen på att komma igång igen efter min operation nu i september för utomkveds.
Det han hittade var att jag snart ska ha ägglossning (vilket jag redan vet) men han såg att det mest troligt är två äggblåsor som kommer spricka denna omgången.
Jag hoppas bara att det ena släpper så inte båda två gör det. :)
Lycka till ni andra :D
Något som inte känns lika viruskopplat är att jag är väldigt luktkänslig sen ett par dagar. Gick förbi hundmaten på Ica och trodde jag skulle krevera. Står med en deg lussekatter nu och var tvungen att sätta mig en stund för att saffransdoften var så övermannande. Åh shit vad jag hoppas märker jag hahah!
Ser ni? :)
Mensen börjar ta slut och vi tar nya tag! Försök nummer 6 för tredje barnet. Bim på självaste julafton! Så hoppas det blir en underbar julklapp :D
1/12 - Pewc, FruA2019, Snarttrettiochtrevar89, hoppas på sladdis.
2/12 - Nixtie
3/12 bobbycar92, pusselmamma
4/12 - Linnmal
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, Mamma2014
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191
11/12 - Smuffsan, MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315, rosahimmel86
23/12 - patzy90
24/12 - Nicciz, hundenhubbe
Mensen börjar ta slut och vi tar nya tag! Försök nummer 6 för tredje barnet. Bim på självaste julafton! Så hoppas det blir en underbar julklapp :D
Hejsan!
Fick MF den 7e nov, var då i v 8, fostret dött redan v 5.
Blödde en vecka.
På efterkontrollen förra tisdagen sa gynläkaren att jag närsomhelst skulle ha ÄL på vänster äggstock då äggblåsan var väldigt stor! Hon sa att äl inte varit ännu men närsomhelst. Sa då till henne att enligt min app ska jag ha äl på onsdagen eller torsdagen. Då skrattade hon lite å sa 'njaa' .. så jag tolkade det som att den skulle komma typ samma dag?
Tagit ältester.. de blev först positiva på fredagen, alltså nu fredagen som var nu förra veckan. Det blev negativt i lördags vid ca 15tiden. Vet inte om jag litar på ältesterna jag har.. iom att gyn sa som hon gjorde?
Hade igår kväll, en mini blödning i trosskyddet, en ROSA flytning. En 5krona stor.
När jag torkar mig kommer detta på pappret.. skickar in en bild (FÖRLÅT GIRLS)
Vad är detta? Nidblödning? Hur skulle ni tolka detta..
Har inte varit mer än då jag torkade mig igårkväll!
Har sen igår molvärk både mage som strålar ut lite svagt i ryggen. Idag känner jag av brösten också..
Har BIM den 4-5e dec ?