• mcs1988

Vad blir det för mat?

Vad äter ni till middag idag? :) 

(Vi ska äta stuvade makaroner, falukorv och morotsstavar.) 

• Svar på tråden Vad blir det för mat?
  • Mayjel

Krämig chilipasta med salami, lagrad parmesanost och ugnsbakad röd paprika och körsbärstomater. 

Blir snart lite glasspraliner med likörsmak till efterrätt. Baileys och Malibuglass. Ska bli gott!.

• Nandez
    Mayjel skrev 2025-02-19 22:08:15 följande:

Krämig chilipasta med salami, lagrad parmesanost och ugnsbakad röd paprika och körsbärstomater. 

Blir snart lite glasspraliner med likörsmak till efterrätt. Baileys och Malibuglass. Ska bli gott!.

LyxigtGlad
  • Mayjel
    Nandez skrev 2025-02-20 21:28:37 följande:
    LyxigtGlad
    Ja, det var gott. Den där köpta Malibuglassen gick inte av för hackor den heller. Kokos och romglass med nån ananaskräm i mitten. Rekommenderar!
    Kebab är också alltid gött Glad

Idag blev det mannagrynsgröt igen eftersom man frossade lite igår. Man får jämna ut det hela lite.
  • Nandez
    Mayjel skrev 2025-02-20 21:35:16 följande:
    Ja, det var gott. Den där köpta Malibuglassen gick inte av för hackor den heller. Kokos och romglass med nån ananaskräm i mitten. Rekommenderar!
    Kebab är också alltid gött Glad

Idag blev det mannagrynsgröt igen eftersom man frossade lite igår. Man får jämna ut det hela lite.
    Det har du rätt iGlad

Man ska unna sig gottGlad
  • Mayjel
    Nandez skrev 2025-02-20 21:37:51 följande:
    Det har du rätt iGlad

Man ska unna sig gottGlad
    Ja, vissa dagar kan man se fram emot att få frossa lite. Andra dagar mer blygsam kost.

Idag blev det en latisdag eftersom helgen är inpå oss och jag vill bara chilla.

Köpte en dijonburgare från mackes och en halvlitersbytta med mangoglass från Ben & Jerry. Ny sommarsmak och rätt så god får jag säga. Fruktglass får de gärna göra mer av!
  • klyban

Pulled pork som vi gjorde fusk carnitas på, med vitlökssås och pico de gallo, och idag blir det till lunch pulled pork, ris, sås och med lingon och ättiksgurka.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (slurp)

Stuvade makaroner och stekfläsk

• Nandez
    Mayjel skrev 2025-02-21 23:41:39 följande:
    Ja, vissa dagar kan man se fram emot att få frossa lite. Andra dagar mer blygsam kost.

Idag blev det en latisdag eftersom helgen är inpå oss och jag vill bara chilla.

Köpte en dijonburgare från mackes och en halvlitersbytta med mangoglass från Ben & Jerry. Ny sommarsmak och rätt så god får jag säga. Fruktglass får de gärna göra mer av!
    Det tycker jag med att man ska göraGlad
Svar på tråden Vad blir det för mat?