• Anonym (Förvånad)

Mörka att man föredrar kurviga?!

Har en killkompis som så länge jag känt honom bara raggat på och tagit hem kurviga/mulliga tjejer,

Han ser väldigt bra ut, social och öppen men aldrig haft ett förhållande. Har väl sett honom lite som en player som inte vill binda sig, även fast han börjar närma sig 30 snart.

Jag har väl aldrig sett nåt konstigt i att han skulle föredra mulliga tjejer, alla gillar väl vad dom gillar och vi har aldrig kommit in på ämnet

men så härom kvällen så var vi på en tillställning tillsammans och jag hörde honom ha ett litet "grabbsnack" med en kollega och påstå, i väldigt nedsättande ordalag, att han absolut inte skulle vara med en kurvig kvinna!

Jag tog inte upp det med honom för det är inte min ensak men jag började fundera: varför mörkar man en sån sak? En vuxen man! Kanske är därför han aldrig haft ett förhållande, vem vet.

Ni som föredrar kurvor, har ni.nånsin mörkat med det?

Om inte, har ni fått negativ reaktion från omgivningen, och vilken?

• Svar på tråden Mörka att man föredrar kurviga?!
  • enable007
    Anonym (Förvånad) skrev 2019-10-24 17:41:36 följande:

:P

Skriv en hej på min pv :P
  • Anonym (Kurvigt är medel)

De du anser vara kurviga kanske han ser som normalviktiga!

Skev idealbild idag.

• Anonym (H)
    Anonym (Förvånad) skrev 2019-10-24 17:39:56 följande:

Har varken sett eller känt efter om det skumpar nå speciellt mycket därbak:)

Synd, då gör den nog inte det.

Skumpar det så mycket som jag gillar brukar det känna det ordentligt.
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (Kurvigt är medel) skrev 2019-10-24 18:36:22 följande:

De du anser vara kurviga kanske han ser som normalviktiga!

Skev idealbild idag.

Håller helt med dig, väldigt skev idealbild.

Men jo, kvinnorna är mulliga, har övervikt.
  • Anonym (Förvånad)

Något ännu jävla skevare är förstås att stå och försöka bonda genom att håna fylligare kvinnor...men ja, det får väl bli min nästa tråd;)

• enable007
    Anonym (Förvånad) skrev 2019-10-24 22:25:45 följande:

Något ännu jävla skevare är förstås att stå och försöka bonda genom att håna fylligare kvinnor...men ja, det får väl bli min nästa tråd;)

Like u ! :)
  • Anonym (H)
    Anonym (Förvånad) skrev 2019-10-24 22:25:45 följande:

Hoppas du inte avser mig.

Jag avgudar dem.
  • Anonym (Förvånad)

En ENORM stjärna i min bok till er två fantastiska män som gillar kurvor och står för det! :)

• Anonym (Förvånad)
    enable007 skrev 2019-10-24 22:54:41 följande:

Like u ! :)

tack du:)
  • enable007
    Anonym (Förvånad) skrev 2019-10-24 23:51:59 följande:

En ENORM stjärna i min bok till er två fantastiska män som gillar kurvor och står för det! :)

Jag gör de!
Svar på tråden Mörka att man föredrar kurviga?!